Volební diskreditace

Volební diskreditace

Anotace: Původně školní práce, co se odesílala do novin, ale předpokládám, že to stejně nevyjde :D...

S blížícími volbami do nás dnes a denně naráží na každém kroku volební kampaň. Procházím ulicí, kde obvykle
člověka či auto nespatříte, zato se zde monumentálně vyjímá zbrusu nový billboard dalšího politika, který vám říká svou pravdu. Je už jedno, zda je to Paroubek, Topolánek, Filip, Svoboda nebo Liška. Každý má svou pravdu, která je jako jediná ta opravdu pravdivá.

Majoritní strany ČSSD a ODS si před pár lety vyhlásily válku a neustále na sebe hází špínu, Paroubek nám již po několikáté představuje ODS Mínus, podle kterého jsme ODSouzeni k reformě, zatímco hned vedle nám věčně se usmívající Topolánek nabízí řešení místo strašení. Znechucení z české politické scény je na místě a šíří se mezi lidmi exponenciálně. Uvažuji, zda nad českou politickou kulturou brečet, nebo se jí smát. Volební kampaň je založená na očerňování opozice a slibech, že „my to uděláme jinak“. Jak? To už nepoví. Dají nám třináctý důchod, které obecně zvýší, podpoří novomanžele, sníží daně, zvýší platy. Kde na to vezmou? Copak nevíte, že oni umí vařit z vody? Třetí povodňový stupeň na některých tocích naznačuje, že vody zde brzy bude více než dost. Naší státní kase by bylo taky třeba vyhlásit nějaký ten třetí stupeň ohrožení.

Kdokoliv dnes řekne slovo proti Paroubkovi, je jím a jeho patolízaly okamžitě označen za 'odéesáckého agenta'. Jako by dnes již člověk nemohl vyjádřit svůj nelibý názor vůči praktikám politiků a přitom nepatřit ani k jejich přímé opozici. Viz kauza bloggera Kříže, jehož počínání se rozhodl Paroubek zkritizovat na tiskovce a označit ho za člověka úzce spjatého s ODS.

Dálnice jsou, jak je již v předvolebním období zvykem, opět lemovány volebními hesly. Však v rychlosti přesahující 'stovku' samozřejmě všichni stíhají číst to mikroskopické písmo na nich. Není divu, že zde dochází k nehodám s následkem smrti, když si řidiči mohou přečíst předvolební sliby mnohdy upravené lidovou tvořivostí k obrazu reálnému, tj. povolebnímu.

Zamyšlení nad vzájemným házením špíny mezi ODS a ČSSD mne vede k domněnce, že jsou opravdu obě strany špinavé. Však se říká, že se každá lež zakládá alespoň částečně na pravdě. Čeho dosáhli svou kampaní? V mých očích jen totální diskreditace obou čelních stran české politiky a absolutní ztráty důvěry v ně. Je volit nebudu.
Autor RadagastCZ, 12.04.2010
Přečteno 331x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sakra, tak tohle jsem se fakt seknul, tohel bylo před dvěma léty :D... Díky za upozornění, ale překopávat to už nebudu, takhle to bylo, tak to tak asi nechám ;).

17.04.2010 19:46:00 | RadagastCZ

Pěkné - jen v poslední době neaktuální, poněvadž socdem rozjela kampaň "old špajs" aneb důkaz místo slibů (co všechno splnili a ODSka ne) a grilovaný maso zdarma :D A mimo jiné se díky ODS zavázala vrátit Elvise a dostat cenu piva za dvě koruny :D

17.04.2010 19:17:00 | Prdovous

Tak jasně no, ale tak jako malej jsem vždycky slýchával od všech okolo, že jen ODS je ta správná =D. A na něco jsem se v tomhle zaměřit musel, tohle byl ideální cíl...

13.04.2010 20:22:00 | RadagastCZ

tak to jsou strany, které zajímá jen ten prostřední volič a tomu naslibovat ty hory doly

13.04.2010 17:34:00 | lexus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí