Školní jídelna

Školní jídelna

Anotace: co k tomu dodat? ;) jak to vidím já aneb dalších několik set miliónů žáků a studentů ;)

Taky tak rádi scházíte školní schody, když zazvoní zvonek na skončení hodiny a třída se odebere do šaten a ven? Nebo také v horším případě na oběd…
Myslím, že někteří žáci by raději dalších 45 minut poslouchali monology profesorů.
Bohužel nebo naštěstí tomu tak není a ti, co nemají kliku tak si jdou, po odhození tašky, stoupnout, v tom lepším případě, asi do desetimetrové fronty. Někdy mě až zaráží, jak se na ten oběd ty děcka tlačej- to na to maj jako takovou chuť nebo co?!
Teď už stojíme v jídelně. Vidíme to jídlo na talířích jiných žáků a přemýšlíme nad tím jestli dnešní oběd bude chutnat tak, jak ten včerejší. Vypadá to na další oběd alá UHO – univerzální hnědou omáčku.
No uvidíme… nakonec svým spolužákům místo „dobrou chuť“ popřeju „hodně štěstí“ a jdu se taky najest.
Autor Kira Haulie, 14.04.2010
Přečteno 631x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, tak nějak si to vybavuji také, ale musím říct, že později jsem to už nevnímal a těsně před maturou mi začalo i chutnat. Teď, když si musím vařit sám, občas zavzpomínám na školní jídelnu s láskou :)

16.04.2010 01:24:00 | Rampa.Tau

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí