Platit nebo neplatit vysoké školy?

Platit nebo neplatit vysoké školy?

Anotace: Trochou nadsázky a ironie se nedá nic zkazit :)

Jako student musím říci, že jsem zásadně proti placení veřejných vysokých škol. Je pravdou, že nás to nesmí překvapit, protože za chvíli si budeme platit nejen vysoké školy, ale my naším dětem zaplatíme snad už i školy základní. A to povinně. Kdo nezaplatí svému dítěti povinnou školní docházku, která se (čemuž bych se ani nedivila) v budoucnu prodlouží nejméně na 12 let. Čím déle přeci budeme platit, tím lépe. Peníze v podstatě budeme mít stále, vždyť budeme mít do konce života práci.
A proto našimi hlavními úkoly je pasovat všechny obětavé babičky, které si mohou dopřávat důchodu, na svačinářky, koupit si kolo, které nejen že neznečišťuje životní prostředí, ale také do něho nemusíme kupovat benzín a zamluvit si místo na spaní u protřelých obyvatel ulice, kteří nás v noci nejen ochrání, ale postarají se i o náš malý dosavadní majetek v podobě prázdné peněženky s doklady, dopravního prostředku, na kterém se plahočíme do škol nevyspalí a plní modřin od tlačících kamínků a mobilu, pomocí kterého se spojujeme právě s oněmi babičkami – svačinářkami.
Naši budoucnost vidím přeci jenom optimisticky a najdu alespoň jednu z mnoha výhod. Přátelé, peníze přeci kazí charakter….
Autor Nevýslovná, 14.06.2010
Přečteno 305x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí