Důležité informace

Důležité informace

Anotace: Které to vlastně jsou? No...jak pro koho.

Všichni potřebujeme informace. Každá z nich je jiného druhu, každou z nich potřebuje někdo jiný. Někdo pro nové zprávy zapne Facebook, někdo se podívá večer na zprávy nebo si přečte noviny. Některé informace jsou pro nás utajeny a tajné služby si je pečlivě střeží. Jedna taková tajná služba je například ÚZSI – Úřad pro zahraniční styky a informace. Dalo by se to vysvětlit jako „česká CIA“. Ovšem rozvědka veřejnosti neřekne nic, ale existuje jedna „služba“, která stejně jako špioni sledují lidi, fotí je, píší o nich zprávy atd. a té se říká – Bulvár. A ti nám poskytují ty nejdůležitější informace ze všech. Například otevřete časopis In Touch a dozvíte se, že si jakýsi herec kupuje květák, princ William jede na lyžích nebo třeba Jon Bon Jovi píše sms a v druhé ruce drží vidličku. Dokonce psali i to, že Charlie Sheen si čte In Touch a dozvěděl se, že podvádí manželku. Chudák tříletý syn Gwen Stefani, jenom si hraje v bazéně s maminkou a bulvár z něho udělá špinavce, který se týden nemyl.
Nebo jeden pěkný titulek – Špeky útočí. Kdo dnes v Americe sakra nemá špeky? To snad mají chudáci celebrity kvůli paparazzům přestat jest hamburgery? Jsou to přece taky jenom lidi.
Moje spolužačka se směje, že Kim Kardashian leze z plavek řiť. Ale ten, kdo nás každý den straší svou vylezlou prdelí je právě ona. Kolikrát jsem jí tam už chtěla nalit vodu, aby si ty gatě povytáhla nahoru.
Mě teda tyhle informace nezajímají a jen málokdy si něco přečtu, když si krátím dlouhou chvíli na WC a tyto časopisy jsou náhodou po ruce. Co je mi do toho, že má Sandra Bullock vilu v Orange County…já ju tam nemám, tak mě to nezajimá.
Ale neodsuzuju lidi, kteří mají bulvár rádi. Jak říkám: všichni potřebujeme informace. A jaké jsou, to si každý vybere podle svého. O mě si taky plno lidí může myslet, že su cvok…protože zrovna mě zajímají TY informace, které tají ÚZSI.
Autor Caprica, 22.06.2010
Přečteno 351x
Tipy 2
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mně zajímají přesně ty samé informace, jako Tebe!:-D

24.06.2010 07:30:00 | Isabella Monvoisin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí