barevné spektrum

barevné spektrum

Anotace: mohlo to být horší. tedy s tou mou hlavou...

představa, že by někdo mohl být i chytřejší, mě nutí tu a tam si otevřít encyklopedii. internetové znalosti na českém písečku v tomto ohledu raději vynechávám, anebo jen registruji, že tam jsou. (tolik hovadin na českých serverech je a patrně jsou všichni spokojeni.)
a tak ještě využívám a nechám na sebe působit naučné pořady. a v tom našem rozhlase vám dnes odpovídali na tzv. zvídavé otázky typu - proč je obloha modrá, tedy proč nám se tak jeví, a proč jsou červánky a podobné záludnosti. záludnosti, kterými mě kdysi oblažoval můj synek a snad jsem se i já pídil kdysi o tom samém. no, a protože už taky moc toho neudržím a nakonec i jakou mám radost z každého nového poznání, tak jsem se vám těšil, že budu zas jednou ten chytřejší. tedy, než včera. a klidně si to můžete taky pustit, ať víte o čem je ta naše obloha... mají to na čro. v rozhlase na přání na stanici leonardo.
a tedy, jak vám poslouchám a snažím si ten jednoduchej princip zapamatovat, ... no, taky už nejsem nejmladší a vím, kde je malá a kde veliká ručička, když mám jít z práce domů, adresu si taky pamatuju. a taky, že jsem ze dvou dětí, čiže mám sourozence. no, nejsem na tom až tak špatně, jen vůbec netuším, o čem že ta paní vědátorka vykládala. ale jó! zapamatoval jsem si „barevné spektrum“.
Autor slavekmiloslav, 15.07.2010
Přečteno 299x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí