Přepište dějiny!

Přepište dějiny!

Anotace: Nebudu napovídat:) ale při psaní jsem se královsky bavil:)

1. únor 2004 byl bezesporu dnem, který navždy změnil svět. Dokážete si vzpomenout, co jste ten den dělali? Vlastně ne, nemusíte se namáhat. Nic z toho, co jste tehdy mohli dělat, se svým významem ani v nejmenším neblíží tomu, co mám na mysli. Dokonce ani to, že v Japonsku otevřeli novou trasu metra nebo taková banalita, kterou bezesporu bylo ušlapání 244 muslimů při cestě do Mekky, nebylo tím, co tento den nesmazatelně zapíše do dějin. Pak je tedy naprosto jasné, že už tuplem nikoho nezajímá, že ten den byly objeveny dva nové chemické prvky. Dámy a pánové, tohle všechno bledne vedle faktu, že právě 1. února 2004 spatřil světlo světa Facebook. A mladá generace už nikdy nebude stejná jako dřív. Mimochodem, pokud vám slovo Facebook nic neříká, přestaňte číst a vraťte se zpět na mateřskou loď.
Necháme stranou takové detaily, jako že k nám se Facebook rozšířil až po pár letech a budeme se soustředit na to důležité: Facebook je suprová věc. Splní vám každé vaše přání, a kouzelné víly, zlaté rybky a dědeček Hříbeček se můžou jít zahrabat. Kdo tvrdí opak, ten na Facebooku není, a kdo není na Facebooku, jako by nebyl. Nudíte se ve škole, nebo prostě nemáte do čeho píchnout? Facebook vám nabízí nespočetné množství her, kvízů a jiných blbostí, kde se každý vyřádí. Proč byste měli chodit na bowling s přáteli, když si ho můžete zahrát na Facebooku, aniž byste se zvedli ze židle? A konečně je tu i řešení pro ty, kteří si vždycky přáli pejska, ale jsou líní ho venčit, krmit a uklízet po něm. Pořiďte si virtuálního! Tenhle vás nikdy nepokouše, nesežere vám domácí úkol a nepočurá školní tašku.
Ale Facebook není jen pro děti. Znám hodně dospělých lidí, kteří si zchladí žáhu tím, že po náročném pracovním dni veřejně před svými přáteli seřvou svého šéfa, přirovnávají ho k nejrůznějším užitečným zvířátkům a podobně. Bohužel znám i pár lidí, kteří takhle dostali padáka, neboť si neuvědomili, že mají svého šéfa v seznamu přátel…
Jestli se vám nechce všem příbuzným ukazovat fotografie z dovolené, tak je prostě hoďte na Facebook. Během několika vteřin můžete poznat lidi z druhého konce planety, co na tom že je nejspíš nikdy neuvidíte? Nic vám o školní přestávce mezi matematikou a přírodovědou nezíská u přátel takový obdiv, jako to že se na Facebooku přátelíte se dvěma Australany, jednou Tahiťankou a nějakým kníratým borcem z Kazachstánu, oblečeným v podivně střižených plavkách. A pokud se jen tak mimoděk zmíníte, že na svojí virtuální farmě máte čtyři kohouty, dvě stodoly a tři koně, a na pšenici, kterou pravidelně sklízíte, vyděláváte částku, která se blíží HDP Ugandy, budete hvězdou okolí. A nikoho už nezajímá, že ve skutečnosti ani nevíte, který konec rýče patří do země.
V čem je vlastně tajemství Facebooku? Co je tou tajnou ingrediencí, která láká miliony lidí po celém světě? Je to stejné jako ptát se kuřáků, proč kouří a alkoholiků, proč pijí. Z nikoho smysluplnou odpověď nedostanete. Proč je Facebook tak populární? Jak je možné, že i autor těchto řádků tráví část volného času i pracovní doby na Facebooku? A jak to, že…hej, někdo mi píše...
Autor Míšan, 16.07.2010
Přečteno 369x
Tipy 3
Poslední tipující: takova, ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak konečně mi někdo otevřel oči,musím se pohroužit více a lépe

18.07.2010 16:04:00 | takova

nuda? stádní efekt?

17.07.2010 21:30:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí