tři dé tiskárny eu

tři dé tiskárny eu

Anotace: naše zlatá unie o nás pečuje

tato zatím tajná informace prosákla z evropské rady pro polidštění české populace.
(samozřejmě, že výjimky budou povýšeny mezi občany lidské kategorie),
český úředník, český taxikář, český prodavač a číšník bude tímto postupně nahrazen výrobkem z nově sestavené tři dé tiskárny eu. výrobky mohou býti jakéhokoliv pohlaví a věku. návrhy některých na bezpohlavní náhražky byly po vášnivé (jaké jiné) diskusi zamítnuty.
problémem zatím je pouze mizivé množství tři dé tiskáren eu, které navíc ještě neprošly homologací a jejichž „výrobky“ nahrazující stávající verbež ve službách občas produkují i zmatky.
zmatky, které například nejsou s to pochopit některé zvláštnosti českého bytí, jako například rozdíl plnění pro parazitující spoluobčany, kteří si své nároky křikem dokážou na komkoliv spolehlivě vynutit. dále pak neochota těchto výrobků utrácet své peníze ve službách se stávajícími jedinci může způsobit nemalé ekonomické problémy.
naštěstí starosta říma spolu s prezidentem francie, anglie a kanady se postavili za takto podle některých nehumánní tři dé tiskárny eu a žádají o urychlení homologace.
z posledních informací zatím vyplývá, že nehomologace tři dé tiskárny eu pro výrobky nahrazující českého jedince ve službách nebude na závadu, protože přes své mnohé nedostatky několikanásobně převyšují stávající jedince.
nadšení z tři dé tiskáren eu nebere konce a prvně od vstupu české republiky do eu se počítá se zastavením poklesu morálních hodnot v evropské unii.
Autor slavekmiloslav, 22.09.2010
Přečteno 515x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí