Proč..??

Proč..??

Anotace: Život a smrt .. nezabráníš tomu.

Proč..?? Já newim proč ale pán bůh si bere nahoru lidi, který tam nemají být.. Proč?? Proč si vzal zrovna tebe? To já newim a newí to nikdo jiný jediný co vím je to, že tu teď sedím a vzpomínám .. Vzpomínám jaký to bylo před 5 lety, když jsi tu ještě byl a slavily jsme narozeniny a nebo vánoce. Jak si na velikonoce přišel a já se bála, že to bude bolet. To všechno je pryč??A proč?? Proč se už nidky neuvidíme? Měla sem tě ráda a kvůli doktorovi si pryč... Teď sedím na gauči a poslouchám písničku ... písničku, kterou si měl na pohřbu. Kdyby si tu byl možná by sme seděli vedle sebe a smáli se, jenže ty tu nejsi tak mi nezbívá nic jiného než litovat, že sem ti nikdy neřekla jak tě mám ráda .. Ale kdo mohl vědět že se to stane? Kdybych to věděla řekla bych ti ,, mám tě ráda " Už je pozdě.. můžu to maximálně říct nad tvou urnou a to nevím jestli slyšíš. Tak prosím tě.... jestli mě slyšíš MÁM TĚ STRAŠNĚ RÁDA ;-( A je mi děsně líto co se stalo...
Autor pusinka123, 02.10.2010
Přečteno 471x
Tipy 1
Poslední tipující: Caprica
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

snad jo a děkuju

02.10.2010 22:03:00 | pusinka123

Zlato moe.. ty víš,že to byl osud... krásně napsaný a věřim že to brácha slyšel... mám tě ráda...

02.10.2010 22:02:00 | beruška96

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí