Velikonoční vajíčka a co snimi??

Velikonoční vajíčka a co snimi??

Anotace: školní bývalá slohovka ;)

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Velikonoční vajíčka, co s nimi

Na velikonoce jsme zvyklí, dávat klukům velikonoční vajíčka, nebo jiné sladkosti. Ale kluci, mají ovšem pak někdy problém vyřešit, co s nimi, když jich mají více než by chtěli.
Proto jsem dospěla ke dvěma řešením. Zaprvé, když jsou vejce vařená, dají se konzumovat neboli jíst. Já a můj otec máme nejradši vajíčka na chlebu namazaném s máslem a posolené. Dále s nich ráda dělám pomazánky, nebo je používám na ozdobu různých studených mís, chlebíčků a podobně.
Vyfouklé slepičí, nebo jiná vejce, které já dostávám od svého bratra, jež chodí ještě na koledu. Využívám, buď na výzdobu svého malého pokoje, nebo je pověsím ráda na náš středně vzrostlý keř. Před výzdobou si vajíčka, která bývají málo ozdobená, dodělám podle svého vkusu. Někdy mi s tím pomůže i moje mamka.
Avšak velikonoční vejce, není jen se skořápkou, ale i čokoládové nebo jinak cukrové. Ty se pak i bratrovi, lépe zpracovávají, jelikož my všichni přece máme rádi sladkosti. Nebo si myslíte něco jiného?
Autor Nikolka, 24.10.2010
Přečteno 683x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí