Hnědý chrup

Hnědý chrup

Anotace: Přemyšlely jste někdy jak se cití sušenka před posledním tažením ??

Slibovali mi krásný obal se vzorem altánku, talířku a lžičky. Ale teď? Ležím tu v prachu, možná to tak bude nadosmrti sem tu sama nikdo o mě nezavadí! Každý na mě kouká jak na vzduch nebo si mě ani rači nevšimne. Fajn! Jen kdyby tady nebyla taková zima a samota.Mého kamaráda vzala nějaká holčička nejdřív mu krásně ohlodala tělo pak mu ukousla hlavu a nakonec mu rozdrtila páteř svým hnědým mléčným chrupem a zbytek vyhodila do koše prý že čokoládová náplň vážně nechutná!Tak ale když slečně nechutná tak proč si ho do té pusy narvala!? Nebo ještě minulou středu kdy tu byla naše celá tlupa mléčných čokoládových sušenek tak nikdo takový konec nečekali .. První šel náš náčelník „vedoucí“ a pěkně se na to těšil, šel do toho pěkně s velkou hrdostí , dokonce si učesal tu svojí oříškovou pěšinku která se mu pak roztekla když si ho ten dědula ládoval do pusy ze který mu nejspíš táhlo protože náš „vedoucí“ záhadně v obličeji zezelenal.. Co asi dělají ty gumový medvídci který byli naproti našemu regálu a měli tak nechutně sladký ksicht ? Jako by nevěděli co je čeká jasně nevěděli když pořád bylo slyšet z jejich pytlíku brum brum brum já sem zelený brum brum brum a sladoučký a já mam pěknou sukýnku brum brum a já pěkný vlásky .. Užasný snad je ta holčička naházela do prvního kanálu za obchodem, protože pochybuju že byli tak zdraví a sladký.. Jak stálo na obalu. Spíš kazí děti svým blbým a nechutným vzhledem. Ticho už zas nikdo de! Někdo mě někam dává fuj to je ale puch!!! Hele hnědý chrup!
Autor Krásná neznámá, 06.12.2010
Přečteno 409x
Tipy 1
Poslední tipující: Baja77
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí