Pátek

Pátek

Anotace: Proč mám rád pátek...

Ano, i já patřím k Vám. K lidem, kteří kdyby měli možnost volit svůj nejoblíbenější den, určitě by nezvedli ruku pro pondělí. Ba ani pro úterý ne. Ostatní dnové už jsou sice jaksi přijatelnější, přesto bych neváhal zvolit za krále týdne PÁTEK.
Vystupuji ráno z autobusu a jako každý den míří moje kroky do práce. V duchu si říkám- " konečně pátek! To je pohoda." Zaplaví mě slastný pocit. Sám nevím proč. Ano, proč mám ten pátek vlastně tak rád?
Tak za prvé: cokoliv se dnes stane v práci, klekne-li počítačová síť, odpojí nám vodu, prostě cokoliv se přihodí, řešení tohoto problému můžu odložit na pondělí. To, že se z toho v pondělí skoro zblázním je jiná věc.
Za druhé: pokaždé v pátek si říkám, jak krásně si přes víkend odpočinu. Slastně se opíjím představou dlouhého sobotního spánku spravedlivých. A stihnu tolik věcí doma udělat! Zejména ty, které už tak dlouho odkládám! V tom si uvědomuji, že svou naivní představou takového víkendu se podobám člověku s vyplněným tiketem sportky, snícím o nádherná cestě kolem světa.
Prd!!!
V pátek večer jdu na pivo. Místo jednoho jich vypiju deset. Sobotní slastný spánek spravedlivých se mění v opilecké ráno. Dehydrován a vysílen neudělám nic z věcí, které jsem si předsevzal. Během neděle se sice dávám trošku dohromady, ale stín pondělka na mě neúprosně doléhá.
Z pátečních snů a vyhlídek zbyly jen trosky. Ale proto mám pátek vlastně rád- pro tu iluzi odpočinku a pohody, kterou si v hlavě představuji.
Přeji všem pěkný víkend a moc se o víkendu nepřepínejte, ať si opravdu alespoň trošku odpočinete:)
Autor had, 20.01.2006
Přečteno 1670x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

pěkné, mě se to líbí:)když už nic jiného je to zajímavé

06.04.2007 18:55:00 | mavi

Jo to je můj život přes týden jen trošičku pokalit a v sobotu se pěkně sesmažit.A na to se těším právě na to i ty to jednou poznáš.

09.02.2006 16:16:00 | umělec2

po pravdě to není nic extra... nenadchne, ale zároveň neurazí... prostě normálka

30.01.2006 14:58:00 | SNOWGIRL

lepší jako den je sobotka...a nevim, jestli spánek opilce je spánek spravedlivých... :-) Jinak zajímavej nápad na takovej fejetonek...

23.01.2006 21:59:00 | yankyův bratranec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí