Houbař a chlapík s pérem za kloboukem

Houbař a chlapík s pérem za kloboukem

Anotace: Chodíte rádi na houby? Tak bacha!

Slunce pomalu stoupá nad obzor. Je parné léto roku 2010. Ale v lese je příjemný chládek a všudypřítomný klid. Mladá laň se svižně prohání mezi stromky, spásá zelenou trávu pokrytou zbytky ranní rosy. V korunách stromů je možno zaslechnout strakapoudy, kukačky, sem tam zakejhá i splašený bažant.

Tu se za stromy cosi zahýbe. Větve pod tím něčím chroupou. Kráčí to sehnuté. Najednou to vykročí zpoza větví. Je to … houbař! Ale ne kdo ví jaký houbař. Je to houbař – zabiják. V košíků má sice houby, ale zdání klame! Slídí tu již celý den a čeká na myslivce pod posedem.
Teď se dočkal! Zelený mužík s pérem za kloboukem. Kráčí nic netušíc k posedu. Houbař – zabiják vyčkává. Slina mu teče mu bradě. Celý hoří nedočkavostí. Myslivec je od něj jen na pár metrů. ,,Teď je ta chvíle´´ prolítne houbaři – zabijákovi hlavou! A vrhá se na zeleného mužíka s pérem za kloboukem. Ten padá k zemi, ale ne mrtvý. Jen otřesený a vystrašený. Z krku mu cosi vyčnívá. Jsou to…těžko tomu věřit, ale jsou to zuby. Pomalu se zvedne, otočí se na houbaře – zabijáka. Při tom drží v ruce ony zuby. Houbař – zabiják schoulen do klubíčka jen vykvíkne ,, Ttt-tttt tooo to je moje ´´.
,, Tys mě chtěl kousnout?´´ povídá velmi zle zelený mužík s pérem za kloboukem.
,,Ehmm nějak mi upadly, zrovna když jsem se skláněl tady pro tohoto klouska. Když jsem ho spatřil, rychle jsem se pro něj sklonil a jak jsem se rychle ohnul, tak ty zuby musely nějak vylítnout. Naneštěstí na Váš krk.´´
,,Aha. Já už myslel jestli nejste ten slavnej upír co se tu vydává za houbaře.´´
,, Já?! Neeee!´´
,,Tak to se pozná jednoduše. Sežer tady tuhle brokolici!´´
,,Brokolici? Nikdy!´´
,,Povídam SEŽER TU BROKOLICI!!´´

Houbař – zabiják k brokolici přičichne. Oči se mu jen protočí. Z bezzubé pusy pomalu vysunuje jazyk. Olizuje brokolici a pomalu se do ní zakusuje. Z úst mu najednou vyprýští hromada slin. Houbař – zabiják se začne klepat. Křeče ho zkroutí do klubka. Až…prostě zdechne.
A co z tohoto příběhu vyplývá? Byl to skutečně ten tajemný houbař – zabiják? Nebo prostý houbař, který se rychle sklonil pro klouska a zuby mu vyletěly na myslivcovo krk? Byl to zloduch zabiják, kterého porazí jen brokolice? Nebo normální člověk , který tak nesnáší zeleninu a brokolici až ho to zabilo?
Autor alibabka, 01.02.2011
Přečteno 413x
Tipy 2
Poslední tipující: Chobotnička
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí