Fejeton

Fejeton

Anotace: Byl mi zadán úkol na střední škole, tak jsem sedla a psala a vzniklo z toho toto :)

Dostala jsem úkol. To je normální, jsem přece student. Ale horší je, že musím napsat fejeton. Dostali jsme také témata, ale podle mého uvážení jsem si žádné nevybrala. Nemám totiž ani ponětí, co to fejeton vlastně je.
Je to smutné, ale je to tak. Ale co, člověk by měl zkusit všechno. To si taky asi řeli ti, kteří se psaním těchto podivných povídek živili. Například pan Neruda určitě netušíl, že podle něj bude někdo smolit svůj úkol.
Měla bych už začít psat. Tak teda... Teď mě napadlo, na co budu psat něco, co stejně smysl nedává?
A veškerá moje snažení v krásnou známku se promění. Krásnou? No jako vždy za čtyři nebo pri nejlepším 5 +.
Je to vlastně zbytečnost. Místo psaní nesmyslných slov, mohla bych se věnovat věcem, které dávají alespoň nějaký smysl. Je to prospěšnější pro obě strany. Já si půjdu po svých a paní profesorka místo aby opravovala moje nesmysli? Bude mít více času na věci užitečnější.
Tím jsem dospěla k závěru, že človek by měl zkusit vše, ale není nikde zaručeno, že to k něčemu bude.
Autor Lamagra, 17.02.2011
Přečteno 766x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Díky :D Nakonec to bylo za 2+. Asi ji bylo blbý dát mi znova za 5 :D

25.03.2011 21:32:00 | Lamagra

Hezky obkecané nic :D Úplně jsem s tebou cítil, jak už počítáš písmenka do konce stránky. Ještě by mě zajímalo, co jsi nakonec dostala?

04.03.2011 12:36:00 | Ossian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí