Jak úspěšně projít českým školstvím

Jak úspěšně projít českým školstvím

Anotace: z pohledu studenta :)

Jak úspěšně projít českým školstvím

Státní maturita nebo školní, uspávači a naopak až moc vtipní učitelé. Všichni si na to s láskou jednou rádi vzpomeneme. Ale to, jak v takových situacích úspěšně složit zkoušku ať maturitní nebo běžnou, to už je umění, které nikdo neocení. Z pohledu studenta musím souhlasit z teorii přespávání – ale samozřejmě, záleží na učiteli.
Alespoň na začátku roku zkuste vnímat úplně všechny učitele (i když je k tomu někdy za potřebí značná dávka životabudičů). Je totiž důležité, poznat jejich techniky výuky a naučit se je správným způsobem ignorovat – ale bohužel, jsou učitelé, které ignorovat nemůžete a bohužel, je nutné se připravit i na nejhorší a plně vnímat celých 45 minut.
Ale u profesorů, u kterých si to můžete dovolit, doporučuji vzít si jakýkoliv hrací kabel s libovolnou hudbou, nasadit si sluchátko do ucha a překrýt vlasy. Pokud sedíte příliš vepředu a nelze tuto techniku použít, tvařte se jako, že vnímáte a zkuste si přehrávat v hlavě scény z oblíbeného filmu – ale ne vtipnou, protože je docela nepříjemné když Vás jako jediného chytne záchvat smíchu u hodiny Němčiny. U uspávačů hadů si můžete i zdřímnout a nic se nestane.
Ale ať je učitel ten či onen, naučte se zaslechnout alespoň „K tabuli“, „Napište si“ a „Za pět“. Tyto věty totiž hrají velkou roli a každý učitel je dotčený, když zrovna tyto věty neslyšíte – dokonce jsou na to citlivější než na všechny ostatní vyřčená slova a hlavně pamatujte: každý učitel je jiný a vždy se dá vymyslet nová a nová technika.
Autor Albík, 23.02.2011
Přečteno 489x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, Myghael - the Lord of Absurdity
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí