Růže

Růže

Anotace: Každý člověk sní o lásce, ale i láska je živoucím tvorem, který má své trny.

Je tu růže v zahradě plné květin, kterou procházíš rychlým krokem. Jen tak okolo ní přelétneš, ale asi nějaký prchlivý dojem v Tobě ta růže zanechá. Nevíš proč, ale když se tudy vracíš, tak se na ni ohlédneš. Jdeš k ní? Jestli ano, tak k ní přičichneš a řekneš, že má pěknou barvu. Myslíš si, že je docela krásná, jenže teď ucítíš její trny a růži opustíš a řekneš, že se jí nikdy nedotkneš a přeješ si, aby na světě už nikdy nebyly takové růže, které "jen" zraňují člověka. Jenže ta vůně, ta barva a asi i ta bolest v Tobě zanechají tak silný dojem, že se prostě musíš alespoň ještě jednou na tu růži jít podívat, a chceš se s ní alespoň rozloučit. A už ji zase cítíš a vnímáš s jejími klady a zápory, ale ničím už tě tolik nepřekvapí, protože ji znáš a možná víš, proč tam kvete...Miluješ ji snad? Chceš ji snad? Nemůžeš bez ní být?
Autor XaYa, 27.05.2011
Přečteno 512x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý postřeh a názor ;)

28.10.2011 16:39:00 | XaYa

Hezký..nabízí se otázka..jen chodit kolem růže lze ji milovat a neuříznout..co je silnější láska,tolerance,nebo chtíč?

17.10.2011 22:23:00 | Liška76

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí