prázdniny kolem

prázdniny kolem

Anotace: jezevčí postřehy

prej prázdniny... proč bych si jako stěžoval, když je prý mám celým rokem!?
kolik nevědomosti a tmářtsví koluje! až se tohle dostane na přetres dne. já neměl ještě vůbec žádné prázdniny! až mi slzička ukápla. jsem jako ta nedoceněná žena v domácnosti. ale o té se alespoň mluví.

denně hlídat, denně muset být veselej.... a nikdo se mně neptá zda-li mám důvod. pár krát jsem si to dovolil.. a hned- pejsku co ti je? jsi nemocnej? půjdeme na veterinu.. a doktor, sadista hledá důvod k potupě. nejdřív mi strčí do někam teploměr! a to klidně i před setřičkou!
a podivně páchne.., jako vlastně všechno kolem.. a už natahuje injekci.. a mí nejbližší mně při tom ještě drží. opravdu ponižující. bolest vydržím! nejsem cimprlich, ale proč ji vyhledávat.
a pak buďte veselej. jsem melancholik jako ten můj autorek ovšem bez nejmenšího práva na své nálady.
a tak jsem se dal na herectví.
přetvářka? prosím vás! v americe i na ulici se všichni smějí- „i am happy”!
jsem dobrý herec. všichni jsou spokojeni a pamlsek taky se najde. a tak se křením jako blázen až mě huba bolí.
jasně, že jsem rád když někdo příjde domů. ale nemusím se pokaždé proto zbláznit.
a všude samé prázdniny a mně nic. povím vám- je to opravdu smutné. co vám budu povídat. stejně si říkáte- ten je ňákej divnej. a je to tady. no jó v americe... tam prej každej boží tvor má svého psychiatra. a já se taky potřebuju někdy vykecat. zlatej internet.
přemýšlím o malé stávce- za prázdniny jezevčíkům!
Autor slavekmiloslav, 30.06.2011
Přečteno 540x
Tipy 4
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí