Dopis pra babičce

Dopis pra babičce

Anotace: Život..=/// Bohužel!

Když mám volnou chvíli, nebo je mi smutno…
Vždy jsi vzpomenu na tebe…. Byla jsem s tebou ráda, trávily jsme spolu více času než já sama s rodiči, vždy když děda hrozil svou holí, tak jsi mne ochránila…
Tvá smrt mne hodně ranila….
Chvíli jsme bydlely v domě po tobě, měla jsem tam tolik přátel…Pak rodiče stavěli dům a já jim pomáhala..
Odstěhovali jsme se.
Chodila jsem sice do školy stejné, ale doma už to nebylo to, co bývalo, abych se vyhýbala rodičům, tak jsem si našla co nejvíce kroužků, které mě bavili, hlavně proto, že jsem tam měla spoustu přátel…
Domů jsem vždy přijížděla v 8 hodin večer…
Sotva jsem otevřela dveře domu, řekla ahoj, rodiče mi ani neodpověděli a mamka na mě volala z kuchyně…“Zajdi s odpadkama!!! Pak povysávej, vyčeš psa!! A ne že zapomeneš dít zvířatům najíst!!!“ A taťka volal z pracovny „ Dones mi plínku na smrkání, popelník
a cigarety!! Okamžitě!!!! A pití!! Nalij mi ho…!!“ Takhle to šlo pořád, nemohla jsem se tomu bránit…Dostala bych opaskem, nebo vařechou…
Když jsem to vše udělala, bylo asi 10 hod…… Napsala jsem si pár věcí ze dne do deníku a šla spát, ráno jsem vstala kolem 5. hodiny a v 6:30 jsem vycházela na autobus, nejhorší byly dny, kdy jsem nebyla ve škole, nebo bylo volno…Odpadly kroužky a podobně..I když jsem byla nemocná…Vařila jsem si sama…Nikdo se o mě nestaral jako ty..
Ráno jsem musela brzy vstanout..Hned mě vyhnali ven ostříhat, nebo otrhat trávu kolem 500ti topolů, nebo nějakých smrčků…Pak jsem česala psa…Večer jsem se mohla na chvíli projet na kole…, Samozřejmě mne pak čekaly domácí práce, vysávání, žehlení, vynášení odpadků, praní…Naštěstí jsme měli myčku, jinak bych to asi nezvládala….
Další den si pamatuji, jak jsem měla vozit dřevo..Otec ho nasekal, pak mi naložil plné táčky a měla jsem to odvést a naskládat do dřevníku….Odvozila jsem toho 5 tun a mamka o mě ještě řekla, že jsem líná, to mě vytočilo..Ale ještě více mě štve, že se nemohu stýkat se svou tetou, protože ona se s ní pohádala, jak jsem u ní jednou byla, tak jsem jí to nechtěla říkat..Jenže mamka se to dozvěděla, hned mě zmlátila…Další den byla škola, vždy se cestou do školy učím….To je i důsledek toho, že jsem letos vyšla 7.A s 3kou z matematiky…=/
Přála bych si, abys byla tady…Nebaví mě to tu…Své kamarády mám ráda, ale mí rodiče jsou podle mě až moc krutí…I když..Vím, že tohle nemohu změnit..Přála bych si, abych se alespoň mohla stýkat s tetou….
Mamka na mě vidí jen to nejhorší, otec si se mě dělá služku a mě to velmi mrzí, chtěla bych vrátit čas…!!!!
Autor Adrilus, 28.07.2011
Přečteno 567x
Tipy 2
Poslední tipující: Adrilus
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí