JE MUŽ VÁŽNĚ NEJSMUTNĚJŠÍM ZVÍŘÁTKEM??..

JE MUŽ VÁŽNĚ NEJSMUTNĚJŠÍM ZVÍŘÁTKEM??..

Anotace: malé zamyšlení nad blbinkou z facebooku :D

„ Nejsmutnější zvířátko na světě, je MUŽ.
Má prsa bez mléka,
ptáka bez křídel,
vejce bez skořápky,
pytlík bez peněz
a když si konečně myslí,
že je v sedmém nebi,
tak je vlastně v pi*i. “

Je tomu opravdu tak??

Hned na začátek, my sami, člověka řadíme mimo říši zvířat (ač trochu nepravdivě, protože s nimi máme hodně co dočinění) takže dost lidí by už nesouhlasilo s tím, že muž je zvíře. Řekněme spíše muži sami, podle žen se muž často zvířátkem stává.
A co jako, že má prsa bez mléka, už ho nepotřebuje a v tomto není sám. Co třeba takové kuře, také má prsa bez mléka a jak si na nich většina lidí pochutná. :)
Že má ptáka bez křídel?? Někteří ptáci mají křídla a stejně nelétají, takže jim jsou vlastně naprosto k ničemu a vůbec od čeho máme Red Bull!!
Vejce bez skořápky je jen lepší verze, která spoří čas. Nebo snad někdo z vás, kdo nyní čte tento text potřebuje skořápku od vejce??
Lidí, kteří mají pytlík s penězi bývá po čertech málo spíš je tomu přesně obráceně.
A jak často si myslíme, že jsme v sedmém nebi a pak zjistíme, že tomu tak není, nechám na každém
z vás, ale myslím, že alespoň jednou se to stalo každému..

Závěrem si myslím, že celá citace, která kolovala po facebooku je zcela scestná a nepravdivá.
Autor l.rosnicka, 06.10.2011
Přečteno 669x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí