Jak mě miluje?

Jak mě miluje?

Anotace: Na e-mail mi přišel odkaz, který mě nesmírně pobavil. Ale někdo tomu bezmezně věří.

http://www.jakmemiluje.cz/

Rozklikněte si ten odkaz. Je tam jednoduchý návod, slibující odpověď na nejpokládanější otázku na světě: Miluje mě?
Pokud si tím nejste jistí, napište do zpráv na mobilu (je přece samozřejmostí, že počítače ovlivňují i lásku...) nějaké ty kódy, jméno vás a vaší lásky. Odeslat na správné číslo, a máte jasný výsledek. Miluje mě?
Teď se budete cítit buď spokojeně nebo hrozně (podle stoprocentní pravdivé odpovědi moudrého srdce)
Pokud nejste dvanáctiletá puberťačka, nebo šestnáctiletá bárbí, budou vás zajímat události "pod čarou". Buď před a nebo po odeslání (pokud to vůbec někdo pošle, že) narazíte na jednoduchou větičku: "Odpovědi nemusí plně odpovídat skutečnosti!"
Vím, že nikde není napsané, že to srdce mluví pravdu atd. ale vysvětlete to uječeným malým holkám bezmezně věřícím "pravdivému hlasu moudrého srdce".
Bože můj, jak tohle může někdo vymyslet? Jak tomu může někdo věřit? Celý sem si to přečetla, řekla jsem na to "Aha" a na onu větu "Haha".
A tímhle je zahlcený celý svět, tak si poslužte. Nejdříve tu máte
-počítačem vygenerovanou- magickou pravdivou odpověď, a pak malinkatýma písmenkama napsanou větičku vyvracející vše předtím.
Buď ať je to napsané velkým, a nebo ať se stránka zruší. Nic se neudělá ani nestane, stejný efekt by mělo skákání po hlavě v koupelně v oblečení jeptišky.
A konečně nakonec, mělo vůbec smysl něco rozebírat? Nemělo. Změní se něco? Nezmění. Tak co tu sakra řeším?
Autor Rezkaaa, 16.10.2011
Přečteno 769x
Tipy 8
Poslední tipující: zaba.zuzla, angellka, Radek.oslov.Šafárik, Heavy, hatlapatla
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

No mně opravdu stačí občas sledovat tu lištu na Óčku, když už si zapnu televizi a tento program. Nevím, jestli si někdo všiml, ale ty odpovědi se neustále opakují. Je jich asi deset vygenerovaných a v libovolném sledu se opakují a je úplně jedno jaká je otázka :-)))) ... občas mám dojem, že jsme národ tupců.

27.03.2012 19:27:43 | zaba.zuzla

Lidé si nechají naklavírovat skoro všechno... Upadáme... :/
Ale jinak je Óčko na hudbu docela kvalitní... :)

29.03.2012 22:14:57 | Rezkaaa

Něco podobného je i na Óčku, občas. Je to totální blbost, to souhlasím.

18.11.2011 20:12:36 | angellka

Jo je :D Já ani nevím a netuším, proč jsem to rozebírala... :D Chtěla jsem to rozebrat jinak ale ono se to takhle napsalo, a stejně je celé mé rozebírání akorát tak na nic :/ Ale zarážející je fakt, že by tomu mohl někdo přece jenom věřit...

17.02.2012 10:56:18 | Rezkaaa

Jo je :D Já ani nevím a netuším, proč jsem to rozebírala... :D Chtěla jsem to rozebrat jinak ale ono se to takhle napsalo, a stejně je celé mé rozebírání akorát tak na nic :/ Ale zarážející je fakt, že by tomu mohl někdo přece jenom věřit...

17.02.2012 10:56:18 | Rezkaaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí