Politika

Politika

Anotace: Kouká na nás ze všech stran...

Politika

Teď v období voleb je nejdiskutovanější téma je politika. Existuje více něž tucet politických pořadů, kde máme šanci sledovat, jak se hádají členové rozdílných stran. Ze všech plakátu na nás koukají politici, kteří se snaží ´nahodit´ ledabylý, milý a nekonfliktní výraz. Pokud možno,dodají pod to ještě nějakou líbivou větu typu: Přidáme všem nebo jsme tu jedině pro vás. Tyto billboardy se také často stávají terči odpůrců stran, těžko říct zda se mladí sprejeři nudí, či dospělí lidé opravdu stranu nesnáší. Je opravdu nutno říci, že tyto dodatky jsou mnohdy humorné. Například pod milou větou: Budu pro vás pracovat, stálo: Ano, ale už jenom týden. Nebo jedna zajímavost s volbami naprosto nesouvisející jako : Chceme rovné daně, co chcete vy? Odpověď : Drogy.
Vlastně je jedno koho zvolíme, protože podle slibů našich politiků by jsme měli být všichni šťastni a bohatí. Některé straně ovšem nestačí říkat, co oni dokáží. Potřebují říkat, co ostatní nedokáží. Při sledování politických debat si říkám , zda jsou lidé tak důvěřiví. Kdyby náš premiér řekl, že namaluje nebe na růžovo, věřím že lidé by šli a zvolili jeho stranu. Protože růžové nebe nikdo jiný nemá. Někteří nám slibují sociální jistoty, ale na náš statní dluh se neohlíží. Jiní by zlegalizovali marihuanu,a někteří by netrestali její užívání. Chtějí být lidem sympatičtí a přes samou snahu si podráží nohy, uráží ostatní a občas se i poperou.
Nejhorší je, když někdo zhnusen politickými sliby, nejde k volbám vůbec. To se pak levicové strany se svými nejvycvičenějšími voliči radují. A tolik let po revoluci je tu ještě pořád máme. Ještě, že už je po volbách a za čtyři roky zase nashledanou. Jen ať nám nezavládne anarchie, i horší pán je lepší než žádný.
Autor Skalain, 14.06.2006
Přečteno 762x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí