Autobusová doprava v ČR

Autobusová doprava v ČR

Anotace: můj pokus o fejeton na téma autobusová doprava v ČR, snad vás přiměju svým dílem aspoň k pousmání, neberte to jako provokaci, jen názor puberťačky a budu opět ráda za vaše hodnocení i komentáře

Ještě do nedávna jsem k tomu abych se mohla dostat do školy využívala MHD. Pak mi můj milý autobus jednoho dne ujel a já šla do školy péšo a zjistila, že je to mnohem rychlejší, pohodlnější a pro náš stát levnější. Asi vás napadá, jak pro náš stát levnější, to je jednoduché. Když během takové, zhruba desetiminutové jízdy zjistíte, od starších spoluobčanů v důchodu, kolik existuje nemocí, tak při první příležitosti, kdy se na vaší kůži objeví menší skvrnka, nebo když se vám najednou začne točit hlava atd. neváháte a ihned vyrazíte k lékaři, protože z každodenních desetiminutových přednášky víte, co všechno by jste mohli dostat a na co byste mohly případně zemřít... Takovéto vyšetření stojí stát mnoho peněz, vás čas a doktory nervy, protože hypochondrů jako vy mají za celé dny až pokrk. A proto moje rada zní: vyhýbejte se MHD, a pokud nemáte jinou možnost, tak si opatřete mp3 přehrávač, discmana atd. a před vstupem do autubusu dejte volume doprava.A ještě jedna rada : pouštět staré lidi si sednout dávno nemusíte, proč byste měli? Ve stáří se nastojíte dost, tak si to sezení teď užijte :-)
Autor lavignea, 06.10.2006
Přečteno 1079x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj "anet"
Je mi 28 let a jak vidím, tak se od doby, kdy jsem navštěvoval střední školu (1992-1996) a MHD jsem používal denně, vůbec nic nezměnilo.
V současnosti používám k přesunům svůj vůz a podle tvého fejetonu vidím, že o nic nepřicházím.
Tak volume doprava a příjemné posezení...

06.01.2007 16:33:00 | Jirka Leškov

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí