Naše gymnázium

Naše gymnázium

Anotace: Je to slohová práce na téma dopis. Ten tu na výběr není, tak jsem vybrala fejeton, protože si tam z učitelů dělám docela srandu.

Ahoj Lucko,
tak jak se máš? Píšu ti své postřehy z gymplu až po čtyřech letech, protože má pořád svá tajemství. Když si myslím, že učitelé už nevymyslí blbější práci, překonají sami sebe.

A teď tedy k těm tajemstvím. Školník je hrdlořez, učitelky kanibalky, učitelé vlkodlaci. Ale ne, tak špatné to s nimi ještě není, i když se tu nějaká neobjasněná individua pořád najdou.

Škoda že studuješ v Praze a nemůžeš jít se mnou po škole kupovat dárky na Vánoce. Je tu ale možnost jak to vrátit. Jeden z našich profesorů už by měl brzy dokončit stroj času. Takže se příští rok připrav na nákupy.

Jinak to tu ale není špatné, dokonce mi nevychází ani žádná čtyřka. S mým přístupem ke škole se tomu teda dost divím. Asi se učitelé zbláznili. Ještě víc? Ne, víc už to nejde. Spolužáci taky ujdou. Vlastně jsou docela super. Tak mě napadá, že si nemám skoro na co stěžovat. Ale tak to u flegmatiků většinou bývá.

Tenhle školní rok pojedeme na lyžák. Poměrně hodně se těším, až na to, že se tam chce ségra napařit se mnou. Ale to nejlepší přijde na konci roku. Čeká nás bezvadný školní výlet. Budeme lézt po stěnách, střílet ze vzduchovky nebo hrát paintball. Takže ať si učitel ještě dobře rozmyslí, co mi dá na vysvědčení z češtiny. Vsadím se ale, že i beze mě bude po paintballu nejvíc barevný.

Vlastně jsem už popsala všechny zajímavé postřehy. Je jich možná málo, protože ostatní jsou nudné, hrozné nebo otřesné. Třeba to, že nám vždycky do změn napaří dvě matiky. Fakt hrůza!

Já jdu zase k počítači, to psaní rukou fakt zmáhá. Tak ahoj a nezapomeň na ten stroj času.

Linily
Autor Linily, 01.12.2006
Přečteno 783x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to dobrý, dokonce bych řekla, že lepší než to první, co jsem četla. ten popis školy je mi nějkej povědomej - jsi si jistá, že neděláš chemičárnu v Pardubkách? :)

14.04.2007 09:54:00 | Cristinne

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí