Opustila mě

Opustila mě

Anotace: No co více dodat. Není vždy vše ideální a zřejmě si našla někoho lepšího. Já však s otevřenou náručí doufám v její návrat.

Cítím kvalitní nepohodu. A opradvu není zas tak drahá. Půjčím Vám ji, věnuji darem, či se pokusím vnutit. Ale ani potom se mi neuleví, a proto jen budu tiše závidět těm, co nerozmrzele a se vztyčenou hlavou, hledí na budoucnost před sebou. Mám mnoho důvodů se radovat a donedávna jsem se i radoval. Radost prosím, ať se vrátí co nejdříve, neboť bez ní je "boj" mnohem nesnesitelnější. Šílím sám ze sebe.
Ach, kdo mi do nového roku asi tak mohl přát štěstí neupřímě? Sotva se překlenula půlnoc starého roku, má nálada se nechala spláchnout jedním z novoročních přípitků. Bohužel i ostatních lidí je škoda. Obklopen novoročníma bručounama na každém kroku, čekám až zakopnu o něco zajímavějšího, než jsou požadavky a povinnosti. Čekám na hrdinu, který přemůže neduhy a odešle prozměnu na chvíli jinam. Copak oni sami neprahnou po teple a pohodlí? Proto prosím hrdiny za monitorem, aby nejen po ulici, ale i o samotě chodili s úsměvem.
Autor Flamma, 04.01.2007
Přečteno 571x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Fejeton=krátký vtipný příběh...krátké by to bylo, ale kde máš ten vtip? Tu radost? Nesmutni, ale je to pěkně napsané

05.01.2007 17:21:00 | Nerien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí