Mami, jak vypadá anděl?

Mami, jak vypadá anděl?

Anotace: tímhle dotazem mě dnes zaskočila má dcera naprosto nepřipravenou....

Nevím, co ji to popadlo, nejsou Vánoce, ani Mikuláš, nic o andělích jsme v poslední době nečetly ani neviděly...
Snažím se podobné dotazy zodpovídat poctivě. Nechci jí hustit do hlavy nesmysly, aby pak někde tvrdila:"Ale to mi řekla moje maminka, tak to musí být pravda." Já pak budu mít z ostudy kabát, že?
Vzala jsem si čas na rozmyšlenou a rozhodla se na to jít vědecky. A to podle vzoru jedné mé kamarádky, která na dotaz svého mladšího bratra, co že to je grupáč, odpověděla: "Vygůgli si to, ale hlavně na nic neklikej."
Usedám tedy k PC, schválně co na to pan Google nebo paní Wiki řeknou.
Takže tu máme:
1)sošky barokních andělíčků - ti mě děsili už od dětství, buclaté dětičky s malými, anatomicky i ergonomicky nesprávnými křidýlky a prstem v puse, nebo je to v nose? To jí ukazovat jako modelového anděla nebudu, ne a ne a stokrát ne.

2)gothic malůvky vnadných holčin v průsvitných hábitech s kapucou nebo bez či s mečem nebo bez. No nevím, nevím, na to je asi malá, s tím počkám až doroste do fantasy období.

3)aaaaaha "Aukro" sexy kostým "ďábelský andílek". Další štíhlé krásky v miniaturním oblečku s křídly a chundelatou svatozáří na drátěné čelence. Hmmmmm, to se bude jednou hodit (ukládám do oblíbených pod záložku - Výročí svatby) a chvatně zavírám stránku.

4)stanice metra na trase B - nee, škrtám.

5)Modrý anděl - taxislužba pro opilce, to se taky šikne (ukládám do oblíbených pod záložku - Výročí svatby)

Nic se mi ale nezdá, jako ideální, nebo aspoň akceptovatelné ztvárnění anděla.
Musím na to jít po svém. Podle mě, je anděl paní Jahodová, prodává u nás v obuvi, nosí nám knedlíky - jahodové, jak jinak. Je mistryní v umění naslouchání a přísahám, že kolem očních duhovek má takovou třpytivě zlatou auru.

Vrní mi na telefonu došlá smska od mé dobré, toho času rozvádějící se kamarádky. V současné depresi jí dělám takový neustálý support na telefonu.
Zpráva je krátká a milá:
"Děkuju za podporu zlato, jsi můj anděl."

Tolik je kolem andělů, jsem na rozpacích, jak to tomu dítěti objasním. Vyspím se na to a nějak jí to zítra zkusím vysvětlit.
Jdu do ložnice a po zvyku kontroluju, jestli je dcerka přikrytá. Ve světlech z ulice vypadá její tvářička prostě.... (a že to čekáte) andělsky.
"Já už vím, jak vypadá anděl, Aduško. Vypadá... vypadá, no asi jako ty, jen musí mít ta křidýlka."
A že je to klišé? To je... tak ať.
Autor Honey_star, 02.08.2012
Přečteno 1016x
Tipy 18
Poslední tipující: blackwolf, Radhuza, Ilůně, ewon, czokies, Písnička..., Kropydlína Škopounová, polibek.smrti, Kett, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc hezky píšeš :)

24.08.2012 17:00:58 | Radhuza

Příjemné zjištění že i na literu se dají náhodně objevit pisatelky z emiminka :) Náhoda je mocná ... a svět je tak malý :)

17.08.2012 00:38:32 | To je ONA

Hezkyyyyy :-) to je teda náhoda. A ještě větší náhoda je, že jsi mě poznala :-), to mě těší.

17.08.2012 00:41:27 | Honey_star

hezky napsáno.Modrý anděl-výročí svatby a aukro kostým-výročí svatby, to mě pobavilo:). Mám velkou radost, moc mě těší a ještě více ti to přeju,že získáváš své čtenáře a jsi čtená:).To je super:)

04.08.2012 09:27:56 | kočkopes

Děkuju! Kočkopsí pochvala mě moc těší.
Manželovi se taky ta část se záložkou "výročí svatby" moc líbila a hned ji hledal v záložkách. Nenašel, bohužel, byla to čirá fikce, ale možná, že ji nakonec vytvořím :-)

04.08.2012 11:19:15 | Honey_star

Myslím,že tě ty záložky neminou:D, manžel si je už určitě pohlídá:).

Píšeš dobře a to je moc fajn:)

04.08.2012 11:24:16 | kočkopes

tohle je dobré téma, dobré, opravdu, a příjemně píšeš, opravdu, jak to děláš? záleží taky na čtenáři a jeho rozpoložení, vím.

03.08.2012 11:02:22 | CCGREE

Znám jinou verzi, kratší a pochází z Ruska, resp. Sovětského Svazu*:

"Mamí, jak vypadá anděl?"
"Jako čert, stažený z kůže, broučku."

(*Jurij Sotnik)



;-)
.

02.08.2012 23:25:01 | Kropydlína Škopounová

Brrr, no to je hnusné, takhle na noc :-)
Takhle to raději prezentovat nebudu:-)

03.08.2012 00:17:33 | Honey_star

Andělsky úsměvné povídání;)

02.08.2012 21:10:17 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí