Stav ohrožení

Stav ohrožení

Anotace: Počítám, že po těch letech co jsem zde nebyla aktivní, už si mě nikdo z tehdejších branců tady pamatovat nebude. Každopádně dneska jen tak stručně, v krátkosti:)

Samozřejmě si občas ráda užívám dny, kdy se můj milovaný Ivo rozhodne pro rekreaci ve své rodné domovině. Ovšem tento týden není první, který dokazuje, že mého osiření zde zhusta využívá parta osminohých hnusných chlupatých členovců. Pokaždé, co se počet osob v našem bytě omezí na mě, vylézají ze všech koutů a číhají. Opravdu nechápu, kde se tady berou pavouci, když domácnost udržuji v dokonalé čistotě (může potvrdit zejména má matka)...

Ráno si tak nakráčím do koupelny a je tam. Sedí ve vaně a potměšile si mě prohlíží. Pravidelná ranní stolice, naplánovaná až o půlhodiny později, se málem dostavila okamžitě ruku v ruce s malým infarktem. Přemýšlím, jak zbavit tu svini života aniž bych si zašpinila ruce. Pohled mi padne na nepřeberné množství čisticích prostředků a z těch dvou vyberu lak na vlasy. Dostřik až 30 cm. Ozbrojena zacílím svůj terč a vypálím salvu silně tužící pavoučí smrti. Vzápětí se ukazuje, že věřit laku za 30 Kč bylo pošetilé, ale nevzdávám to a držím prst na spoušti, dokud z pavouka není mrňavá lepkavá kulička. Po infarktu mi dočasně ochrnula levá ruka, tudíž ho nemohu hned spláchnout do odtoku. Mezitím si čistím zuby a snažím se nevnímat chuť laku na vlasy, který se během líté bitvy dostal i na zubní kartáček. Po chvíli však se zděšením pozoruji, že Balea (zn. laku na vlasy) v překladu opravdu neznamená smrt, neboť pavouk se svižně oklepe a zdrhá. Nechápu to, včera jsem schytala dávku toho laku do očí a málem bylo po mě. Chopím se znovu své zbraně a obalím tu mrchu ještě větší vrstvou aerosolu. Okamžitě pouštím proud vody a stále žijícího pavouka splachuju, zasypávám krtkem a zašpuntovávám vanu. Pro dnešek dobojováno. Proč vám to ale říkám - u koho se dnes můžu osprchovat?
Autor Grafomanická MIA, 03.02.2015
Přečteno 554x
Tipy 14
Poslední tipující: Veverushka, Alex Foster, Myghael - the Lord of Absurdity, enigman, Frr, Pamína, Luky-33
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

That's my girl :-)

26.04.2015 17:12:49 | Alex Foster

A vida, kdopak se nám to vrátil. Skvělý humor! I když věřím, že tobě to v tu chvíli až tak vtipné nepřišlo.

05.02.2015 15:10:48 | Myghael - the Lord of Absurdity

ale ale kdopak nám to tady dostudoval...čau Mio...
když ty pavouky nalakuješ tak můžeš domácnost udržovat čistou jak chceš...
jo a osprchovat se u mě klidně můžeš...ale nemám špunt...

04.02.2015 13:46:34 | enigman

No ono to s tím dostudováním není tak žhavé, jak by mělo být. Dovedeš si představit, že podle moudrých titulovaných hlav se na akademickou půdu nehodím? :D Zdravím tě, enigmane, ty jsi zrovna jeden z těch starých bardů, na které ráda vzpomínám!

04.02.2015 20:18:37 | Grafomanická MIA

představit si to dovedu...já bych těm Holomkům na tu jejich půdu dovezl něco hnojiva...
tak ať ti to zas píše..

05.02.2015 13:28:42 | enigman

Možná jsem na tom jen mizerně s logikou, ale co - krom pavouků - lze čistit lakem na vlasy? :-)

03.02.2015 20:52:47 | Luky-33

Samozřejmě nic:) je to ironie - nepřeberné množství = dva = jedno z toho je lak, což není čisticí prostředek,tudíž nepřeberné množství znamená jeden:))

04.02.2015 16:03:59 | Grafomanická MIA

Nějak jsem se na tom zadrhnul a chvilku přemýšlel, jak to vlastně myslíš. Jinak je to napsaný s takovou přirozenou lehkostí. Fakt mě to bavilo.

05.02.2015 22:04:11 | Luky-33

Jo, to je to, cos dávala na fb. Hergot, vítej zpátky! :-D

03.02.2015 16:07:16 | Isabella Monvoisin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí