Lid mého lidu povstane proti tyranii jihu

Lid mého lidu povstane proti tyranii jihu

Anotace: krátké pojednání o složitosti jablka

Zdravím své věrné čtenáře, o kterýc h si ovšem nedělám vůbec žádně iluzie, že by snad mohli někdy propadnout do hlubin pekelníkových a rozbít se tam na tisícero klousků maličkých. Vy, kteří mne rádi vidíte zde, slyšte. Vy ostatní pak poodejtě o krok nazpátek a vraťte se, odkud vás vaše zvědavost sem pohnala.
Nuže, právě jsem pojídal svou obvykleu večeři, toliko lívance s jamem a tvarohem, sypané strouhanou čokoládou a k nim popíjel to nejlepší víno, které sklepení našeho lidu nabízí. Tu jsem však pojal podezření, že v lívancích není dostatek jamu, jal jsem se tedy zjišťovat a pídit po způsobu, kterým byly uchystány a doneseny mi na stůl, a hleďte, vyzjistil jsem, že má nebohá služebná tolik se mě bála, že budu se zlobit pro nedostatek jamu, který mezitím ubyl, že rozhodla se nahradit jej z většiny jablečným pyro. Hnáuly se ve mne ledy pomsty, kteréžto však byly ihned uhašeny pocitem zvědavosti. A sic - slšte, mí lidé - napadlo vás někdy také, jak asi vypadá jablko zevnitř? jak z jablka, záležitosti tak pevné a nepoddajné vzniknouti lahodné pyré může (které ovšem jam nenahradí, seč by chtělo). Zbrojím proti jablkovým sadům a přitom ani nevím, jak takové jablko vlastně funguje. Jak složité je, úchvatné a dokonalé. Pojal jsem tedy za svou myšlenku, že Jablka jsou nástrojem ďáblovým, která nás mají svést k hříšné cestě a odvrátit naše zraky, mysl i potřeby od jamu, kupříkladu. Vyzývám lid mého lidu, aby pálil jablkové sady a všechna jablka, jakož i jablečné výrobky naházel jedno po druhém do plápolajícího ohně osudu, do vatry, která přináší očistu a osvobození. Lidé mého lidu, čiňte tak bez skurpulí, vždyť ona jablka jsou příčinou všeho zla na této Bohem krásně vystavěné zemi, neboť J-A-B-L-K-O - toť nástroj ďáýblův.
Nyní již loučím se pro dnešek s vámi a jdu si lehnout, pročež si budu až do setmění pročítat skvostné listy oné posvátné knihy, jež zove se
ZAHRÁDKÁŘŮV PRŮVODCE PEKLEM


Otec Fred
Autor Father Freddy, 02.05.2016
Přečteno 592x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hahahaááááá usmívám se. :-) Ach dílo Vaše jest mi úsměvné a mile vzletné ku počtení :-)))
... Ale teď vážně:
Vyzařujete... Vaše duš e září .. nádherný to zjev .. :-)
..Ta nesmírná hlouuuuuuubka Vašich slov se dotýká mého srdce... I ta špetka humoru zalila mne ve chvíli zdejší :-) .. St..

02.05.2016 19:59:34 | tvořilka

No, já už spíše cítím, jako by mi na zahrádce již začala hořet jabloň.:-)

03.05.2016 21:14:23 | Jeněcovevzduchukrásného

velice správně, má milá duše čistotou se skvoucí :F)

02.05.2016 21:59:48 | Father Freddy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí