Ucho aneb jedno tajné přání :-)

Ucho aneb jedno tajné přání :-)

Anotace: Někdy se naše přání mohou i splnit :-).

Ucho

aneb jedno tajné přání :-)

 

     Cože si to přeješ k narozeninám? , vytřeštil na mě oči můj jedenáctiletý syn. Seš hustá, posléze ještě dodal a bylo vidět, jak je na mě hrdý. To budou spolužáci zejtra ve škole zírat, jakou má drsnou matku!  Cože si to přeje mamka k těm narozeninám?,  vytřeštila oči na svého bratra moje třináctiletá dcera. No, prostě chce štěnici – no, ucho, chápeš, bude někoho chtít napíchnout a sledovat ho! Ty jo, u nás to bude jako v nějakým thrilleru, těšil se.  Seš mimo, zpražila ho sestra. Jestli mamka řekla, že chce ucho, tak to znamená, že chce „nový“ ucho. Rozumíš? Prostě chce jít na plastiku uší. Dneska jsou plastiky fakt v módě. No, je dobrá, to se musí uznat! Jenom nechápu, proč si teda nevybrala jinou část těla. Třeba břicho nebo zadek nebo . . . vlastně popsala celé moje nedokonalé tělo, které by si plastiku zřejmě zasloužilo tak nějak skrz naskrz. Tak, nemáš poslouchat za dveřmi! Vynadala jsem si!

     Obě děti pak kolem mne celé odpoledne chodily a významně na mě pomrkávaly, jako že ony ví . . . Nehodlala jsem jim nic usnadnit, ať si, milánkové, trochu namáhají ty svoje mozečky. Ať jednou přemýšlí o svojí mamince a jejich tajných přáních. Nemusí mě každý rok o narozeninách odbýt kytkou a bonboniérou!

     Večer, když přišel manžel z práce, obě se k němu vrhly, aby ho informovaly, co den dal. Samozřejmě, že jsem byla tentokrát já ta nejzajímavější osoba dneška, odmyslíme-li si pěkné oči synovy nové spolužačky a super namakaného dceřina spolužáka. Ne, dnes jsem byla prostě já jednička nebo chcete-li cool!

     Cože si to přeje k narozeninám?, zaslechla jsem manželův výkřik. Vzápětí zvuk, jak těžce dosedl v kuchyni na židli. Rozhostilo se ticho, . . . nikde se nepohnula ani větévka . . . Tak se to přece píše v napínavých okamžicích napínavého thrilleru, že? Maminko, mohla bys za námi na chvíli?, zavolal na mě muž a já teda odložila žehlení .

     V kuchyni seděli všichni tři a tázavě se na mě dívali. Tak ty prý chceš ucho?, zeptal se zaraženě manžel. Jo, to si přeju, už dlouho si nepřeju nic jinýho! Je to moje tajné přání! vyhrkla jsem. Aha, na to muž, a odmlčel se. Chvíli trvalo, než se vyrovnal s touto informací a pak trochu roztřeseným hlasem pokračoval. A máš na mysli ucho lidské, protože, a to si přiznejme hned, to se dost těžko shání . . . nebo by ti stačilo zvířecí? To bych možná moh´sehnat od Tondy z masny, zamyslel se. Teda, kdyby ti stačilo obyčejné prasečí? A nepotřebuješ ještě černou slepici?, zašeptal přidušeně syn. Jo, taky jsem to četla, že k některým rituálům je slepice nezbytná!, taky přidušeně zašeptala i jeho sestra.

     Zatím mi bude bohatě stačit to prasečí ucho, brnkni Tondovi. K té slepici se vyjádřím později, velkomyslně jsem jim oznámila. Kdy později?, vyděsil se manžel. Právě si totiž vzpomněl na jakýsi satanský film. Bohužel zrovna v tomto filmu manžel hlavní hrdinky – ve skutečnosti středověké čarodějnice – neskončil moc dobře. Vlastně skončil, ale nebyla to pěkná scéna! Měla jsem co dělat, abych nevyprskla smíchy, ale vydržela jsem ještě minutu a pak jsem odkráčela zpátky k žehlicímu prknu. Za sebou jsem zanechala tři zkoprnělé osoby a dusno, které by nedokázal stvořit ani Hitchcock! :-).

     V noci, kdy už všichni spali, jsem potichu vstala. V dětském pokoji se na jedné straně převaloval syn. Ve snu ho zřejmě honili špióni, protože rychle oddychoval. Na druhé straně kňourala ze spánku dcera. Možná jsem se jí nelíbila po těch sto padesáti plastikách. Místo její původní nedokonalé matky, ji ráno do školy budila zombie!  A nakonec ještě manžel. Jediný ten ležel bez pohnutí, tiše. Ano, vzpomínám si, takto vypadala závěrečná scéna se středověkou čarodějnicí, když použila na svého manžela ta nejsilnější kouzla a tajemný rituál ukončila!

       Zapnula jsem počítač a našla to, co jsem hledala. Tiskárna vytiskla list a ten jsem rituálně! :-) umístila přesně doprostřed našeho kuchyňského stolu.

     Ráno nás oba s manželem probudil hurónský řev syna a pištění dcery. Vřítili se za námi do ložnice a mávali přitom oním listem - s nabídkou  . . . Nejkvalitnější a nejlevnější sluchátka handsfree u nás! . . .

     A ty to si to fakt přeješ?, ještě jednou se ujistil manžel, když se probral z radostného šoku, že jeho žena nebude hořet na hranici. Jo, přeju. Je to moje tajné přání!, usmála jsem se. Nedovedeš si představit, jak strašně obtížné je hodinu telefonovat s kamarádkou Jitkou, Věrkou nebo Helou a přitom vařit nebo zalévat zahradu! Ne, bylo vidět, že to! si opravdu manžel představit nedovedl a upřímně  - vlastně ani o to moc nestál :-). Rozhodně jednodušší bude koupit to „ucho“ . . . :-).

 

     

Autor Fany, 25.05.2016
Přečteno 844x
Tipy 13
Poslední tipující: střelkyně1, Jarka, kejtyyy, Luky-33, Robin Marnolli, Sanneke, Kubíno, hanele m.
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a já se přiznávám,že jsi mě opět skvěle pobavilo a to ucho si budu přát taky!:-))

13.06.2017 16:17:37 | střelkyně1

:-) milá Střelkyně1 a Ty zase jsi mi udělala opravdu velkou radost!!!, že se díváš i do minulosti a nevadí Ti "vykopávky" :-)! Moc si toho vážím a ty "uši" jsou fakt užitečná věc, uvidíš :-)! Hezký večer Ti přeju :-)!

13.06.2017 22:03:06 | Fany

Krásně napsané. Na Ucho taky nedám dopustit. Mám 15m dceru, dříve zabíjelo nudu u kojení a teďka ty ruce potřebuju neustále :) Jen na procházkách, když hovořím s maminkou, po mě jedna půlka kolemjdoucích vrhá soucitné pohledy a ta druhá zvažuje, zda vytočit či nevytočit pana Chocholouška a nenahlásit volně se procházející případ paranoidní schyzofrenie :))..

Z čehož samozřejmě vyplývá, že já jsem uhodla hned, co sis přála :P

20.01.2017 11:57:18 | kejtyyy

:-), jo, jo, ouško, je tuze užitečná věc, a když máš malé robátko, tak to dvojnásob :-)! a co si lidi povídají, to je fuk, hlavně že to funguje :-), moc díky za pěkný komentář i pochvalu, kejtyyy, hezký den :-)!

20.01.2017 15:14:11 | Fany

Prima čtení. S tím stylem jako bych se už někdy potkal. Vím, že je to nesmysl, ale prostě mě to napadlo.

28.05.2016 22:18:54 | Luky-33

Díky za pochvalu :-), tak to mě teda mrzí, že jsme na tom světě zřejmě dvě nebo tři nebo . . . :-)

29.05.2016 07:41:42 | Fany

Třeba mě ten první dojem časem přejde. :-)

29.05.2016 09:01:45 | Luky-33

originální...uznale mručím:-)

26.05.2016 23:33:59 | Robin Marnolli

Díky :-)

27.05.2016 12:46:43 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí