Vláček regiopanter a myšlenkové pochody

Vláček regiopanter a myšlenkové pochody

Anotace: Aneb cestování po noční je občas prostě náročnější

Vláček Regiopanter... Polovina vyhrazena pro rodiče s dětmi a důchodce, čtvrt pro cyklisty a zbytek 1st class... Nemáte-li sebou bicykl, zlatou kartu, nebo řvoucí ratolest v berserker módu (čím víc, tím lépe), nemáte holt nárok normálně v klidu cestovat po železnici... Jednou jsem jel na uhláku a pak mi bylo řečeno že se to nesmí, přesto že o tom od mala poslouchám písničky. Bylo to super, i když místo v Lysé nad Labem to zastavilo až v Ústí nad Labem, ale co už, jako správnej tremp mám cestu na nákladnim vlaku splněnou. (Byť to nebylo v rámci vandru, ale sedánku s exkolegy v Nymburce, ale záleží na tom?)... No zkrátka a dobře, železnici a cestování po ní jsem měl vždycky hrozně rád, dokonce asi nejradši. Jen mi to prostě asi kazej zase ti lidé... Zatracení lidé, zkazili celé lidství! Takže mi asi nakonec nezbyde, než se fakt stát tim mašinfírou, jak jsem si to přál ještě jako malý Krysátko v hlodavčí školce... Proč to píšu? Nevim, asi jsem prostě jen unavený po noční a alespoň ta cesta utíká rychleji. To je asi všecko, tak díky za pozornost. Rozchod!
Autor Krysa, 09.07.2017
Přečteno 498x
Tipy 7
Poslední tipující: CoT, Elektrický kvas, Básník Karel, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je boží, ty můj krysí kolego :D

30.07.2017 15:48:24 | CoT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí