Škeble

Škeble

Úvaha z všedního dne obyčejné ženy:

Sedím v čekárně gynekologie a v duchu přemítam jestli mám všechno. Karta vzp je tady, sukně na převlečení tady, lísteček s poslední menstruací taky mám... když v tom mě napadne myšlenka na spodní prádlo. Pokaždé když se chystám k paní doktorce jejíž čekárna obsahuje hromadu letáků o nechtěném těhotenství a plakáty s návodem jak správně používat pesar mě napadne, jestli mám dostatečně hezké spodní prádlo. Jakože fakt. Vždyť to první ( a často i poslední) co se zde sundava jsou právě kalhotky.

Co z toho vyplývá nevím, ale potřebuju odvézt svou pozornost od hromady těhotných žen a plakatu s pesarem. Tak snad jsem ženy pobavila a muže ujistila v tom, ze to maj sakra snazší!
Autor dívka s velrybou, 24.01.2018
Přečteno 668x
Tipy 8
Poslední tipující: Tlachapoud, básněnka, Akyš, Anděl, jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vidíš, to jsem ještě neřešila, spíš jsem řešila čas, ve kterém si v kabince odkládám trochu studu :-)...

26.01.2018 19:15:16 | básněnka

Jedna zkušenost a tolik zážitků

26.01.2018 19:23:39 | dívka s velrybou

Myslím, že tohle už je o něco lepší, než to posledně. Ale není tam nic vtipného, překvapivého a zamyšlení to taky extra valné neposkytuje. Myslím, že většina žen se na gyndě zamyslí, jaké si vzala kalhotky a dokonce asi i řada můžu, se nad prádlem zamyslí, když jde třeba na urologii. Tam asi taky visí zajímavé plakáty...třeba ty o zduřelé prostatě.
Navíc je to zase délkou spíš jak status na FB. Ale tohle už by byl aspoň status lehce na úrovni.
(ale chápu, že někteří delší věc nejen že nejsou schopní napsat, ale ani přečíst)

25.01.2018 09:01:35 | Jezero

Vaše komentáře neberu již vážně.

25.01.2018 16:46:56 | dívka s velrybou

Tak to mě vážně mrzí. :D

25.01.2018 16:48:32 | Jezero

zrovna včera byla na gyndě moje paní a při vyšetření probírali


hlavně politiku:-)

25.01.2018 08:54:05 | Akyš

U probírání se skvěle probírá

25.01.2018 16:45:35 | dívka s velrybou

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí