Nicota

Nicota

Anotace: ...městečko zvenku krásné Hrádek nad Nisou........

 

Nicota,politik a krev.

 

Beznadějí živené zlo a sobectví,provází život generace narozené od roku 2000...poduktem tohoto neblahého vlivu jsou nenaplněné sny,přání a životy.A tak stav jež v pohádkách je nazýván nicotou, naplno vnikl do srdcí těchto dětí a mladých lidí.A to i přesto že žijeme v nesmírně bohaté zemi,kde pro děti a mládež nemusí existovat žádné limity a hranice k dosažení a naplnění jejich životů a snů.Politik se však stará o své znovu zvolení,své zisky a čachry s dotacema a zakázkama...a to ještě v lepším případě-v horším se snaží řídit životy lidí a získat absolutní moc.... .Městečko, ve kterém žijeme je zevnitř nemocné a rakovinou prorostlé-pokud nezavřete oči či nekoukáte do země víte o tom...nicota mladých lidí a dětí živená médii,politiky a vyučováním evoluční teorie na školách jako něčeho pravdivého a jistého/ano tady začíná ztráta svědomí a povědomí o tom co je správné a nesprávné-tedy vyučováním dětí v této nepravdivé teorii života/.Nicota a ztráta svědomí,cílů a snů vede jen ke smrti a město stojí a už překročilo práh těchto smutných dveří-čeká nás hořkost,mnohé sebevraždy, hromadné vraždy mladých lidí na školách -pomsty,křivdy a ničemnost ...po kom jiném chtít vysvětlení, na kom jiném žádat pomstu,koho v beznaději obvinit než politika ,čí krev budou žádat rodiče a prarodiče než krev politika-který považoval kus kamene na náměstí za cennější než život ,každého jednoho byť sebechudšího dítěte z města-tedy oblasti kde může věci veřejné ovlivnit ve prospěch života a ne smrti...........nicota.... .A protože místní věci veřejné ovlivńují lidé ,kteří se hlásí k té či oné formě křesťanství ,tak je tady daleko horší soud než lidský a ten zřídil Bůh a pověřil Krista jeho vykonáním a ten zní: krev se smývá jen krví...a před takovým soudem budeš stát politiku -jak odpovíš na otázku, proč jsi nenaplnil touhy a životy mladých a nestaral se o živé lidi,děti...,ale o svou moc a peněženku ? Odpovíš Mu :ale ve tvém Jménu jsem opravoval kosteli a stavěl muka a sochy-odpoví ti „pryč ode Mne modláři,vy kteří činíte bezzákonost nikdy jsem vás neznal“- tedy jako aspoň trochu Bible znalí křesťané víte co to znamená..... .Nad kým to nyní pohazuješ hlavou a mumláš....nad sluhou,nad otrokem,nad ženami a muži Živého Boha?

Politiku nenaplnil jsi ani z 10% potřeby mladých a lidí ve městě,byl jsi doslova pomocí tlaku a osobní iniciativy jedince,dokopán k tomuto programu,který je však hrubě nedostatečný jako i práce jíž vykonáváte...rozklad města,obce je patrný...a ty jsi veřejný sluha politiku a ten kdo je odpovědný za věci veřejné a i za prolitou krev..... .

Otázkou je tedy: kolik dětí má městské stipendium? Na SŠ nebo VŠ.....

kolik hodin měsíčně věnuješ dobrovolnické práci ve městě?

kolika nemocným město platí a organizuje osobní asistenty?

kolik rodilých mluvčí pracuje celoročně na náklady města na školách?

kolik dětí se naučilo plavat a lyžovat plně za prostředky města?

umíme ve městě všichni poskytnout první pomoc v neštěstích jež nás čekají???

kolik dětí co se poflakují ulicema s drogou v kapse,jsi oslovil a nabídl splnění jejich snů?

KOLIK PENĚZ V KASE MĚSTA A TVÉ JE VLASTNĚ DOST NA TO,ABY JSTE SE STARALI O ŽIVÉ LIDI? NEBO BUDE JICH TAM NĚKDY DOST?

 

Nicota,všude přítomný úpadek a neštěstí...ano doba konce tohoto systému věcí...lamar.c

Autor lamar.c, 06.05.2018
Přečteno 606x
Tipy 1
Poslední tipující: Plamen
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí