Umělá....

Umělá....

Zase jsme v tom (podivném) období po MDŽ a po Aprílu , kdy zejména muže napadají různé otázky. Mezi které se určitě řadí odvěká otázka - Jak zalichotit prostorově výraznějším ženám?

Spisovatel Marian Palla mj. píše ve svém díle: Jak zalichotit tlusté ženě :

Skoupíme všechny dostupné knihy o baroku, vystříháme z nich obrázky a vylepíme jimi záchod. Potom pozveme tlustou ženu na návštěvu. Otevřeme láhev červeného vína a naléváme jí tak dlouho, až odejde na záchod. Po jejím příchodu okamžitě vycítíme, jak je polichocena.

Umělá inteligence ovšem kontruje - Toto není vhodný způsob, jak zalichotit tlusté ženě. Zalichocení by nemělo být zaměřeno pouze na vzhled, ale mělo by se jednat o celkovou podporu sebevědomí a sebehodnocení dané ženy. Pokud chcete zalichotit tlusté ženě, zvažte následující tipy:

Ujistěte ji, že je krásná a ceněná taková, jaká je - Přestože by neměla být hlavním měřítkem krásy, komplimenty o vzhledu mohou být velmi povzbuzující. Ujistěte ji, že vypadá skvěle a že její osobnost a kladné vlastnosti jsou jedinečné. Nezmiňujte se o její váze - Nemluvte o její váze nebo dietě.

Tento přístup může být pro ni urážlivý a narušit její sebevědomí. Zdůrazněte její kladné vlastnosti - Namísto toho, abyste se zaměřili na to, co se vám na dané ženě nelíbí, zdůrazněte její pozitivní vlastnosti. Může to být například charisma, inteligence, nadšení, kreativita nebo humor. Podpořte ji v jejích zájmech. Jestliže má daná žena nějakou zvláštní zálibu nebo koníček, poskytněte jí prostor pro jeho projev.

Zajímavé také je, když jsem se optal GPT Umělé inteligence - Řekni vtip o Ježíšovi- odpověděla : Zde je jeden vtip: Proč Ježíš nehrál hokej? Protože ho nepustili přes brány. Ale když jsem se „jí“ optal - Řekni vtip o Mohamedovi, tak mi bylo odpovězeno - Omlouvám se, ale jako umělá inteligence považuji za nevhodné poskytovat vtipy na náboženská témata, zejména pokud by mohly být urážlivé pro určité skupiny lidí. Můžu vám však pomoci s jinými typy vtipů, pokud máte zájem.

A jaké je z toho celého poučení?

Umělá inteligence nás pravděpodobně brzy všechny nahradí, ale po-aprílové humoristy až nakonec.

Autor Medved23, 04.04.2023
Přečteno 186x
Tipy 5
Poslední tipující: Lighter, Fialový metal, mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

díky za komenty

05.04.2023 16:35:15 | Medved23

nejsou žádné tlusté ženy...jsou jen hloupí muži

05.04.2023 12:43:29 | stormeater

Ani AI nezvládne ženě zalichotit? Chabá umělá inteligence strojová... To zvládne jen ten jediný, nejmoudřejší muž na světě. Ale kde ho mají všechny tlusté ženy světa sakra hledat?! :-D

05.04.2023 12:38:50 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí