Žaloba na známého pachatele.

Žaloba na známého pachatele.

Žaluji na známého pachatele, který mě a celému národu neustále ubližuje, krade, lže a dopouští se svým jednáním nespočetných odsouzeníhodných chyb. Žádám tímto nejvyšší možný trest.

Odůvodnění: Když dělník, v továrně vyrobí zmetek, je potrestán peněžní náhradou. Při větším provinění je vyhozen. Když řidič způsobí dopravní nehodu, je potrestán pokutou, při větším provinění odebráním řidičského průkazu. Když lékař způsobí svým špatným rozhodnutím smrt pacienta, je odsouzen.
Za posledních 32 let byly vyrobeny zákony, které, nejenže chrání pouze výrobce zákonů, ale ubližují lidem a alibisticky jsou propagovány jako nevyhnutné a potřebné.
Zákonodárci jsou na svých místech ne proto, aby si pomohli k lepšímu životu, ať už peněžně, či vlivem, ale proto, aby sloužili lidu. Jestliže slouží špatně, což je v dnešní době zcela zjevné, (rozhodnutí, která mají za následek neslýchané zadlužení státu, smrt několika tisíců občanů, několik desítek zákazů, které nakonec soud zrušil) musí být potrestáni. Jejich odvolávání na zdraví občanů je pouhá zástěrka, která má zvýšit jejich vliv na národ.
Již první argument v době začínající pandemie je průhledný. Říkali, že jde o to, aby nebyly přehlceny nemocnice. Je nadmíru jasné, že se měli starat o lepší zdravotní vybavenost a ne nařídit pouze zákazy, které mimo jiné soud většinou zrušil. Pokus o povinné očkování je důkazem, že jsou neschopní řídit stát jinak, než zakazovat a nařizovat.

Žaloba na druhého známého pachatele.
Žaluji na druhého známého pachatele, který je pod záminkou časové tísně neschopen vykonávat svůj úřad a žádám odpovídající trest.

Odůvodnění: Neschopnost vrchního soudu je víc než trestuhodná. Jestliže zákonodárce vydá nařízení, které není v souladu s ústavou, měla by soudní stolice zasáhnout hned a ne po půl roce, či dokonce po roce. (zrušení zákazu pro neočkované) Protože vrchní soud po zrušení tohoto zákazu dal týden vládě na rozmyšlenou, ukazuje, že soudy jdou na ruku politikům a nejde jim o právo.

Žaloba na třetího známého pachatele.
Žaluji na třetího známého pachatele, kterým je senát a žádám jeho zrušení.

Odůvodnění: Senát byl ustanoven proto, aby takzvaně hlídal demokracii. Je to jeho hlavní poslání. Vzhledem k tomu, že za poslední roky se stav demokratických zákonů propadl kamsi do totalitních praktik, je jeho potřeba zneuctěna a zdeformována.

Žaloba na čtvrtého známého pachatele.
Žaluji na čtvrtého známého pachatele, který protiprávně ubližuje občanům, ačkoliv by mu měl pomáhat a chránit. Žádám o okamžité propuštění a potrestání všech výše postavených policistů.

Odůvodnění: Policie má být občanům oporou a neposluhovat politikům, kteří svými nesmyslnými nařízeními nutí lidi k demagogickým činům. Jestliže politici schválí nové nařízení, musí policejní prezident nejdříve zkonzultovat jeho platnost s právníky a až potom vymáhat jejich dodržování. Zatím se toto praktikuje tak, že policisti jdou podle nařízení svých nadřízených jako slepé figurky a násilím vytváří v lidech opět nenávist k policii jako za totalitního režimu.
Autor Stráca, 31.03.2024
Přečteno 31x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí