Reklamy

Reklamy

Anotace: Jsou výhodnou nebo nevýhodou?

A je to tu zas. Tomuhle neunikne nikdo z nás! Útočí na nás odevšad a my je musíme přepínat.
Ano jsou to reklamy. Jsou nám připomínány všude. Hrnou se na nás z TV, rádií, internetu ale i bilboardů. Jsou to jen hloupé firmy, které se vtírají lidem do života. Ani ráno nás nenechají v klidu otevřít oči, jen co zapneme televizi, abychom se podívali jaké bude dnes počasí, reklama nám připomene, že jen s Be-Be je dobré ráno. V koupelně při ranní hygieně mám pocit, že mi pasta zpívá: ,,Perlička, to je prostě jednička." Zjistila jsem, že má být polojasno až zataženo, místy s přeháňkami. To abych si vzala Aktimel, nebo budu mít oslabenou obranyschopnost. Při cestě do školy čekám na zastávce MHD, když v tom projede kaluží auto značky Škoda a mě nezbyde než si vyprat svetr v Arielu, aby bílá bílá byla. Dorazím do školy, nechám si v automatu napustit kelímek Grankem a je mi řečeno, že ráno chutná lépe. Jsem zvědavá jak se den bude vyvíjet dál. Zčala vyučovací hodina. Škola je přece základ života. Jelikož jsem ráno snídala jen Be-Be, rozbaluju si svačinu. Celozrný chléb s Nutelou, protože bez její energie bych nezvládla vypočítat ani jeden příklad. Načež mě vyruší profesor a upozorní mě, že v jeho hodinách MUSÍM dávat pozor. Hodím na něj lehký úsměv a řeknu si: ,,NEMUSÍM-NE-MU-SÍM." No a co teď? Teď si dáme Deli. Profesor je ze mě na větvi, ale aby mohl přistoupit blíž, dá si Winterfresch pro ledově svěží dech. O přestávce si zapnu přehrávač a slyším Lídl ten je levnější. V tom si vzpomenu, že má kamarád narozeniny. Sklouznu se tam a koupím mu nejlepší jízdu na ledě Fernet Stock Citrus. Ještě mě čeká autoškola. Ale jak se má člověk soustředit na pozemní komunikaci, když se z rádia ozývá falešný zpěv muže, který nám sděluje, že někde zlevnili zahradní židličky? Už toho mám vážně dost. Doma se posadím do křesla z Ikei, nejlepší posezení. Dívám se na televizi, ale je tu zase ta reklama! No řekněte, neotráví vás , když má Leoš Mareš říct, kdo opustí Super Star 3, ale řekne, že se to dozvíme za chvíli? No nic, jdu si do kuchyně pro kofolu, když ji miluješ není co řešit.
Teď tak přemýšlím,Nebyl by ten nás svět bez reklam nudný?Kdy jindy si můžu pro tu kofolu zajít?!Musíme se naučit žít s tím, že reklama je součástí našeho života.
Autor Regi, 18.04.2007
Přečteno 3056x
Tipy 2
Poslední tipující: FETKA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (12x)

Komentáře

Mě by v životě na snídani nestačil jeden balíček BeBe.... Já byc jich musela mít nejméně deset a i to je málo...

23.02.2008 21:25:00 | FETKA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí