Autonehoda pána ANDREJA DANKA.

Autonehoda pána ANDREJA DANKA.

Anotace: Vážení a drahí čitatelia!

Nakoľko slovenský minister vnútra Matúš Šutaj EŠTOK prisľúbil širokej slovenskej verejnosti zverejnenie správy, z vyšetrovania dopravnej autonehody podpredsedu SNR a predsedu SNS Andreja DANKA, podarilo sa nám získať aspoň jej časť, ktorá bola pridelená v rámci miestnej príslušnosti, elitným piešťanským vyšetrovateľom, známych okrem rozviazaných rúk, aj svojou nekompromisnosťou a nekompetentnosťou v boji s kriminalitou, najmä v prípade nielen autonehody ALEXANDRA DUBČEKA, ale i môjho brata Ing. JÚLIUSA PEŤKA, ale i výborným vzťahom k vtedajšej poslankyni SNR za SNS Ing. Melánke KOLLÁRIKOVEJ, ale i súčastným, k jej sesternici Ing. DESANKE KOLLÁRIKOVEJ, familiárne nazývaných aj „CHLAPCI STREDOSLOVÁCI“:

"Semafórový stĺp dlho-predlho pokojne stál, na jednej zo svetelných križovatiek v bratislavskej mestskej časti Dúbravka na Saratovskej ulici, vo štvrtom bratislavskom okrese a čakal až do štvrtka 21.januára večera krátko do 23:30 na svoju príležitosť, aby nečakane a znenazdajky vyskočil a zaútočil, na pokojne a náhodne prechádzajúceho a nič-netušiaceho vodiča – predsedu SNS a podpedsedu SNR ANDREJA DANKA a to až do takej miery, že nielen motorové vozidlo, ale i celá svetelná križovatka bola poškodená a nefunkčná.

Vzhľadom na skutočnosť, že po príchode hliadky dopravnej polície sa vodič, ani motorové vozidlo na mieste nehody nenachádzali, takže nemohlo dôjsť k vykonaniu samotnej dychovej skúšky, na zistenie prítomnosti alkoholu v dychu vodiča, bola prevedená dychová skúška – aj keď s negatívnym výsledkom, aspoň u prítomného semafórového stĺpa.


Z uvedeného – ako i na základe ďaľších zaistených a zistených a usvedčujúcich dôkazov, t.j. olejovej stopy i nájdenej ŠPZ na mieste nehody, jednoznačne vyplýva a preto z tohto dôvodu a aj v tejto súvislosti navrhujeme, podať podnet na zahájenie trestného stíhania a vznesenie obvinenia zo závažnej trestnej činnosti, nielen voči zmienenému a dotyčnému stĺpu – ako vykonávateľovi, ale i voči majiteľovi dotyčného stĺpa – ako objednávateľovi, nakoľko v osobe pána predsedu SNS a podpredsedu SNR ANDREJA DANKA sa jedná o ústaného činiteľa a osobu dostatočne váženú a úctyhodnú, z trestného činu útoku na verejného činiteľa.

Zároveň, nakoľko hneď po uvedenej udalosti sa pán Andrej DANKO stal kandidátom na prezidenta SR, žiadame aj posúdenie a pripadne preklasifikovanie, z trestného činu útoku na verejného činiteľa, na ATENTÁT na budúceho prezidenta SR, prípadne o ďaľší útok zlých imperialistov, na našu zvrchovanú a samostatnú SR."
Autor hombre123, 12.02.2024
Přečteno 53x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí