Průvan na Literu.

Průvan na Literu.

Anotace: Ptám se,proč?

Tak nějak procházím příspěvky,fórum a jiné dosažitelné informace a musím vám sdělit,že mi vstávají vlasy hrůzou(sice skoro žádné nemám,ale k čertu s tím).
Nalezl jsem spoustu kritických komentářů,obviňování a urážení,že jsem z toho všeho nějak rozladěn.
Na Liter jsem vstoupil,protože jsem cítil potřebu vyjádřit své pocity po svém,potažmo,vyblbnout se,což je,v mém věku,nepřirozené.Získal jsem zde spoustu fiktivních přátel i kritiků,ale to sem jaksi patří,ne?Proto se ptám,proč si zdejší osazenstvo znepříjemňuje život různými výpady,bonzováním adminovi,osočováním?Proč jednoduše ti dotyční nejsou nad věcí,proč,pokud narazí na neoblíbenou osobu,tak do jeho příspěvku vstoupí a naruší poklidný ráz diskuze?Nejsem mravokárce,ani nijak zaujatý,ale,koho zajímají žabomyší války o ničem?
Chci se zde bavit,ne číst hovadiny(i když,i některá má díla se tak tváří),ale jsou to mé myšlenky,má vize,můj pohled na svět a pokud se to někomu nelíbí,nemusí to číst.
Proto vás všechny vyzývám,bavte se,pište,glosujte,ale nechte rozepří a osobních výpadů,na to opravdu,ale opravdu nejsou ti rozumní zvědavi!

HOWGH!!!
Autor Bakchus, 16.01.2014
Přečteno 1377x
Tipy 9
Poslední tipující: jenommarie, knihomolka, Radhuza, Jana B., jitoush, Firren, Inna M.
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Take it easy :D

28.02.2021 09:53:35 | Medved23

Myslím - a to zcela vážně, že liter.cz je jedním z mála -pokud ne jediným - serverem, kde jsou lidi k sobě spíš laskaví... neumím posoudit, co se ti stalo, kdo tě osočil a proč, ale moje zkušenosti jsou tu víc než kladné - podívej se na třeba Piste-povidky.cz , nebo podobné servery, kde lidi do sebe perou jak o život, tady je to domácí a přívětivé, narozdíl od dalších (podle mě je to i v tom, že tu nejsou soutěže, nikdo se nemusí obhajovat, jen prostě píše, a kdo nechce, tak ho nečte... proto jsem tu tolik let, i když svá díla sem nedávám, protože vyschla míza..

30.03.2017 21:50:44 | renales

Lidé jsou různí, a mají i různé povahové rysy dobré/špatné.
Jejich povahy se tady, kde jsou pod nickem, někdy provalí na povrch v celé své nahotě, jelikož v jakéms takéms utajení člověk ztrácí zábrany a někdy i sebeovládání. (ale pozná se tu zas lépe, jaký je kdo uvnitř:-)
RM.

16.01.2014 21:41:51 | Robin Marnolli

To máš pravdu. Třeba já jsem tu, abych se rozvíjel. Ty pro to, aby ses pobavil, další z dalších důvodů. Lidí je tu dost a bohužel všude, i mezi literáty, se tvoří skupinky, kteří mezi sebou přímo válčí. Nejenom na fórech, bojuje se hlavně o tipy. Mnozí ze sebe každý den chrlí klišé, jenom proto, aby jejich přátelé měli na co klikat :-). Trošičku tě lituji, když jsi tu pro zábavu a musíš při tom číst obecně spoustu nesmyslů :-). Za tenhle názor máš ode mě tip.

16.01.2014 19:14:38 | Firren

Plně s Tebou souhlasím,ale pouze pro zábavu zde nejsem.I v pokročilejším věku se máme čemu učit.Jsou však věci,které mě zajímají,které jsou ale zároveň bojištěm,proto se proti tomu ohrazuji.Díky za Tvá slova.

16.01.2014 20:09:27 | Bakchus

tenhle příspěvek připomíná "já jsem ten na správné straně a vy ostatní se už vzpamatujte". to jsi určitě neměl zapotřebí, ne? docela mě fascinuje v poslední době celkem častá narážka na "bonzování adminovi". jako by někteří jedinci nechápali, od čeho admin je, jinými slovy - nemusím adminovi napsat ani slovo, přesto nevhodné příspěvky smaže. tak to prostě na tomto webu, ale i jinde, chodí.
a líbí se mi komentář Nikotina :D

16.01.2014 17:45:46 | CoT

Evidentně jsi nezažil, když tady byl opravdu průvan :D.

16.01.2014 17:40:16 | Nikotin

Nezažil,vcelku ani zažít nechci.Ale,co po mně?Já pouze vyjádřil své znepokojení nad stávajícím stavem.
P.S.Zažil jsem odchody vcelku slušných autorů,což je pro mne berná mince.

16.01.2014 17:59:56 | Bakchus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí