Jakou moc má slovo POMSTA. .. .

Jakou moc má slovo POMSTA. .. .

Anotace: .....a do slovutného města Hrádku dorazila ozvěna války. ...

JAKOU MOC MÁ SLOVO..... POMSTA. .... .
Tak moc toužebných přání člověk má a tak moc jich za svou hrdost a čest vymění. Život v míru ,klidu bez známek válek a všelikých trápení....společné  přání totální většiny všech lidí,národů a kmenů.A přece neustálé vraždění ....strach,nedůvěra.... touhy mocných ...kdy pofidérní čest je víc než lidskost -Já Já Já a nikdo jiný Já jsem Pán nad životem a smrtí - tak se cítí ,každý kdo samopal v ruce má. ..kdo armády posílá a velí jim. ....a když neúspěchy provází ho-tak se mstí a vinu svaluje  na okolí. ..na státy,vojáky,bohaté či lůzu jež ho nepodpořila jak doufal po nocích. Tak po úvodu dostali jsme se ke slovu POMSTA. ...tak nádherně zní to slovo z ampliónů, z kazatelen.... tribun lidu.A u nás stačil jeden politický blbeček ,aby vystavil pár kluků z této země kulkám a pomstě. ..jež nekončí- jež trvá a za vším hledej pýchu a sobectví  nacionalismu. ...kmenovou pofidérní čest -kde krev za krev musí téci...kde žijí lidé  bez naděje na splnění snů o míru a klidu  a života dle kmenových tradic jež je provázejí 1300let hluboko z minulosti -každý má své sny. ..náš voják...dítě vyrostlé u Tal-íbanu ....zdejší kněz žehnající zbraním. ... ...imám  proklínající lidské bytosti jako psy. ....pak sejdou se na bojišti -při pohřbívání "svých" mrtvých  hrdinů a uvnitř i otevřeně se usmějí nad "úspěchem"a silou svých kázání ...takový smutný pohled se denně nabízí -všem kdo chtějí zprávy si pustit .... a ze všech stran se křičí .......POMSTA,POMSTA... POMSTA. ..... a politik, ten panák nejapný  se radí  jak využít to vše smutné -pro sebe..... své cíle bohatnutí z moci,strachu a krve. .... .                                                 Jak dlouho  ještě POMSTA -kalit život a ničit štěstí lidí bude?.... .
Autor lamar.c, 24.10.2018
Přečteno 663x
Tipy 1
Poslední tipující: annav
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, pomsta je jedna špatná lidská tradice. Kde ale zůstaly všechny ty dobré? Podle negativity médií a řečí po(b)litiků už zřejmě "pozitivně" vymřely...

24.10.2018 12:32:34 | Lighter

....ale jsou jen bez možnosti propagace nejsou vidět...ale cítit je může každý vnímavý našinec.... .

24.10.2018 15:37:04 | lamar.c

Takových moc není. Navíc je ostatní ukřičí a upozadí...

25.10.2018 11:26:03 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí