Škola základ života..nebo snad..náklad(?)

Škola základ života..nebo snad..náklad(?)

Anotace: Aneb touha rodičů až za hrob

Na škole mě asi nejvíce fascinuje to, jak se všichni rodiče snaží skrze své dítka dosáhnout toho, co sami nestihli. Není snad na tomto světě jediný rodič, jenž by nebyl na svojí vlastní smrt přesvědčen o tom, že jeho ratolest vynalezne samopracující hadr na podlahu, chodící kufr nebo při nejmenším alespoň lék proti Aids.

Můj otec je policista. Tudíž jsem měla od malička jasně vytyčený cíl. Bude ze mě nejméně magistra kapitánka, čestná členka útvaru rychlého nasazení. Když jsme si v páté třídě při běhu na sto metrů zlomila levou dolní končetinu, tatíček se zhrzeně obracel na mamku a lomíc zoufale rukama se zoufale ptal, po kom jsem proboha takové střevo, a že kdybych se prý vydala na dráhu policistky, tak by se vážně začínal obávat o bezpečnost nejen svoji vlastní, ale nás všech. A tady skončila veškerá jeho snaha vychovat ze mě příkladnou ženu zákona. A já měla pokoj.
Autor Adéla Víchová, 29.05.2007
Přečteno 661x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to zlomená noha je ještě dobrá oběť....
To já když si vzpomenu, těch facek a toho psychického násilí.... To byl fakt strach.
Akorát nevím co bylo víc deprimující, jestli ten pocit, že mě rodiče vedou k tomu abych byl cosi, nebo ten pocit, když jsem zjistil, že nade-mnou "zlomili hůl"

30.03.2008 13:30:00 | anti-HERO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí