Politika...

Politika...

Anotace: Můj ironický názor na politiku!!!

FEJETON

Politika

Politika, ach ta krásná politika. Když se teď zamyslím nad funkcemi různých politických stran, ministerstev, prezidenta …, tak si uvědomuji, jak jsou pro nás vlastně důležití a významní. Přeci když se kohokoliv na zemi zeptáte na politiku, radostí se mu rozjasní obličej a nadšeně začne vysvětlovat, co všechno pro nás pan prezident a politici dělají. Lidem třebas vůbec nevadí vysoký plat, kterým jsou politici obdarováváni. Vždyť, co jsou ostatní zaměstnání jako třeba lékař, policista nebo například hasič ve srovnání s politiky? Jsou naprostá nula! Přeci s takovými běžnými věcmi jako je nemoc, strach ze zlodějů nebo třeba kotě, které se bojí slézt ze stromu nám kdykoliv pomůžou hlavně politici.
Vzpomeňte si, jak často vidíte politika sundavat z vysokého stromu malé, roztomilé kotě a to mu ani nevadí, že si při tom třeba roztrhne kalhoty. S čím by nám naši politici nepomohli.
I má prababička mi vyprávěla, jak jim politici a pan prezident pomáhali. Například, že když byla prababička nemocná, nešla za doktorem ale za prezidentem, který ji ochotně přijal a se slovy na rtech: „Víra tvá tě uzdraví,“ ji zbavil nemoci. Nebo, když se bála zlodějů, nešla na policii ale k prezidentovi, který ji opět pomohl, tentokrát se slovy: „Jdi stařenko a kup si alarm a pepřový sprej.“
Nikdo z nás by si nepomyslel jak důležitou roli v našem životě hraje politika. Asi jen dvakrát za život se mi stalo, že jsem potkala někoho, kdo neměl politiky rád. A také nikdy nezapomenu na to, jak můj rádoby vtipný spolužák při přírodovědné výchově, uvedl jako hlavní globální problém Paroubka. Ráda bych vás uspokojila slovy, že se v naší třídě neozval jediný náznak smíchu, ale bohužel se ve třídě našlo pár jedinců, kteří si dovolili souhlasně se zasmát tomuto tvrzení. Ale naneštěstí se většina z nás včas vrátila do reality, a uvědomila si důležité poslání politiky. A o jaké planetě s takovouto politikou že mluvím?
Ráda bych vám dala souřadnice, ale bojím se, že v tomto vesmíru bohužel nejsou dostupné.
Autor Vitae, 07.07.2007
Přečteno 551x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý, myslím že by si to měli ti naši politici přečíst.. hmm ale oni přece nepolezou na takovéto stránky... fakt pěkné a myslím že to má dobrou myšlenku

30.07.2007 11:41:00 | TerA

:-) Dobrý.
Moc mě to pobavilo:-)

17.07.2007 13:09:00 | Gabcaaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí