Když se žena usměje na muže

Když se žena usměje na muže

Anotace: Byla jsem trošičku rozohněna nad jedním "pánem" z chatu, taky to tak dopadlo. Doufám, že všichni chlapi nejsou takoví, tedy že si myslí, že jsou střed vesmíru a nějací Bohové, co nás budou pozorovat a hodnotit.

Je zajímavé pozorovat muže v akci. Tedy v případě, že se snaží sbalit nějakou slečnu, či ženu.
Někteří mají mnoho stylů, k neznámějším patří asi:
„Já jsem ale borec!“
Případně jsem také viděla:
„Já jsem ale chudáček!“
No holt každý je originální kopie jiného muže a taky na každou osobu opačného pohlaví působí něco jiného.
Mně třeba imponuje smysl pro humor. Vážné rozhovory o životě jsou sice fajn, ale bohužel pánové. Máte smůlu. Taky mi vadí chlap v depresi, protože se často stává, že ji přenáší na mě.

Nechtěla jsem se ale bavit o metodě balení a co se mi nelíbí nebo líbí, ale spíš o tom, jak to všechno začíná.
Inspirováno jedním „literákem“ a též mu věnováno.

Dejme si jednu situaci a rozeberme ji.

------------------------------------------------------------------------------------

Jste zástupcem na místě svojí přítelkyně. Vaše práce je v kuchyni. Tento job máte jen do té doby, než se přítelkyně vrátí. Pracuje tam také servírka, která je sympatická. Do kuchyně přijde často. A skoro vždycky se na Vás usměje.

Vy, jako kuchař a hlavně zástupce silnějšího pohlaví, si pomyslíte, že Vás evidentně balí.

A zde přijde kritický bod! V restauračce vaříte místo svojí přítelkyně, přítelkyně je pryč, servírka, její kamarádka, na Vás bere. Co teď.

Buď si řeknete, že jí budete dávat naděje, nebo jí dáte kopačky (ano, kopačky, to si řekne chlap, i když se prakticky žena nevyjádřila).

Kopačky nejsou Váš styl, takže se na ni začnete usmívat taky s tím, že přítelkyně to nezjistí a servírce se do té doby, než přítelkyně přijede, nějak zošklivíte.

Dny ubíhají a servírce se pořád líbíte, k úsměvům teď přidáváte i letmý dotek při podávání talířů.

Den před tím, kdy přítelkyně přijede, Vám servírka oznámí, že jí před tím, než odjela, řekla, aby ozkoušela Vaši věrnost a že jste tedy velice zklamal.

Nakonec Vás vykopne z restauračky s tím, že vše popravdě oznámí.

Takže nakonec nemáte ani servírku, ani přítelkyni.

-------------------------------------------------------------------------------------

Tohle by byl konec situace A.

Situace B má stejný základ až po úsměvy. Při jednom obzvlášť pěkném, Vám servírka oznámí, že jste jako kuchař k smíchu.

Jsou složité ty úsměvy žen. A hlavně mnohoznačné.

Ale nebojte se pánové, někdy to přece musí znamenat, že se ženě líbíte…
Přečteno 897x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmm, hmm...

13.01.2008 11:09:00 | Sarazin Faestred

Hmm...

19.08.2007 14:08:00 | Bíša

Chceš ranu do zad Hani?:D

18.08.2007 15:00:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

Zaskočil mi perník:-D

18.08.2007 14:56:00 | Haňa,dívka do nepohody

Ha ha :-)) No, mně se to docela líbilo /ale měla bys to rozvést/ Koukám, že někteří pánové ti vzdouvají fantazii /alespoň k něčemu jsou/

16.08.2007 10:00:00 | Rybí_kost

a zkus napsat k tomu i situaci C

14.08.2007 13:32:00 | PUERO

smíchy jsem málem vypadl z křesla, a ty dotyky u talířků...to mě nenapadlo. Zajímavý konec. Ale beru to, je to velmi hezké a zamyšleníhodné.

12.08.2007 16:53:00 | PUERO

Pobavil mě. Jen jednu výhradu mám- usmívání se a letmé dotyky bych rozhodně nepbaral jako ¨hluboké zklamání¨ ,jak bylo v textu. Zklamání možná, ale není to nic zásadního. Jinak chválím,závěr se povedl. Je poznat,že to byla reakce na nějakého ´pána´

09.08.2007 13:30:00 | Anti-Heroes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí