Pan Jánevím

Pan Jánevím

Anotace: Tohle mne napadlo, když jsem jednoho dne pozorně poslouchala spolužáky.. :-)

Zjistila jsem že existuje někdo, kdo může snad úplně skoro za všechno, co si člověk nedovede vysvětlit nebo co neví. S tím člověkem se setkávám dnes a denně. No spíš bych měla říci že o něm slyším dnes a denně. Každou chvíli něco vyvede. Mluvím o panu Jánevím. Má toho na svědomí opravdu hodně.Třeba dnes jsem se dověděla že to byl on kdo vyhrál bitvu Tří císařů. Učitel se na to totiž ptal jednoho mého spolužáka a ten mu odpověděl: ,,já nevím." Chudák pan Jánevím zase jej práskli. Být já v jeho kůži tak bych asi padla čím dál tím víc si uvědomuji kolik má ten pan Jánevím práce. Pořád musí lidem něco schovávat nebo prostě jinak dokazovat svoji existenci. Dá mu to myslím strašnou práci a přitom se to a ani neutají lidé hned vědí kdo to udělal. Stačí obyčejné:,, Kdo mi schoval ten sešit? Tady jsem ho měl!....Já nevím. Máš si na něj dávat pozor. Pana Jánevíma je mi potom i hodně líto chudák co mu to dalo práce a přitom hned všichni ví, že to má na svědomí. Pan Jánevím bude asi hodně zručný v maskování. Myslím si, že jeho jediné štěstí je že nikdo ho ještě nikdy nezahlédl. Kdo myslíte že na něj ukáže? Kdo nám řekne jak vlastně vypadá? Já nevím.
Autor TerA, 02.08.2007
Přečteno 552x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Konec byl velice chytrý a moc se mi líbil :) Nevím, co více říct, akorát že píšeš moc pekně a o zajímavých věcech.

02.10.2007 13:52:00 | Franceska.Darness

:-)))

27.08.2007 11:49:00 | filip fanfan

Terko, nejsem obdivovatel těchto knih. Dobro, nezištná
láska a pravda jsou dnes vzácné jevy...

13.08.2007 11:46:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí