Našla jsem štěstí bez účinku

Našla jsem štěstí bez účinku

Anotace: O jednom obyčejném a přitom neobyčejném dni

Včera byl velice zvláštní den. Byla jsem venku se svým psem Ronaldem a jednou svou malou kamarádkou a co se mi nestane. Najdu první pětilístek ve svém životě!!! Jen tak si tam ležel v trávě a nechtěl na sebe nijak upozornit. Utrhla jsem ho celá šťastná. Tak byla jsem naprosto happy. Nikdy jsem nic takového nenašla a najednou pětilístek. Ale to nebylo všechno. Na téhle vycházce jsem našla 15 čtyřlístků, 3 pětilístky a jeden šesti lístek. Je to zvláštní, ale je to tak. Tak jsem čekala kolik štěstí mi to přinese a to se ukázalo hned další, tedy dnešní, den.

Ráno samozřejmě, jak jinak, zaspím. Zapomenu si polovinu věcí, což mi přinese další nesnáze ve škole. Brr to byl den. Potom se nemohu domluvit s šicím srojem a povede se mi zlomit i jehla. To by člověk vraždil. Pak jsem se před tabulí strašně zamotala do svého referátu o Zemi, že jsem nevěděla kde mi hlava stojí. A potom se dozvím, že má skvělá kamarádka má problém. A aby toho nebylo málo tak se ještě mamince mého pana učitele něco stane a tak musíme skončit se zpěvem dříve. Doprčic co je to dneska za den!!!!! Ach jo už aby byl večer nebo ještě převrhnu zeměkouli nebo něco podobného.

Ale tak zase bych ale měla přiznat, že v jedné věci se mi to štěstí přeci jenom ukázala. Kamarádka konečně smí jít na školu na kterou chce jít, aniž by jí to někdo zakazoval a možná je to i trošičičku mou zásluhou. Ale jenom maličkou. Takže ať je to jak chce já jsem šťastná a v tom je možná to včerejší nasbírané štěstí. :-)
Autor TerA, 06.08.2007
Přečteno 735x
Tipy 2
Poslední tipující: Lota
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Terezko, dnes jsem se u tebe zasmála...loni na jaře jsem našla čtyřlístků, že z nich byla kytička, pak se k nim přidaly pětilístky i šestilístky...sedmilístek tam nerostl, prý se říká, že on přinese to pravé štěstí, tak nevím...přesto jsem si říkala, co mě asi potká za štěstí...nevšimla jsem si ničeho mimořádného...už nevím zda mě doprovázel takový začarovaný kruh nepříjemností jako tebe... rozhodně to nebylo nic nezapomenutelného,naštěstí...a v tom je asi jádro pudla, jak se říká...štěstí není ve čtyřlístcích, ale v nás, že se z těch čtyřlístků umíme radovat...měj se hezky,zase se přijdu juknout...:-)

22.10.2007 21:19:00 | Lota

..štěstí si preci jen tak nenatrháš,,vždy přijde když to nejméně čekáš,, přijde až to budeš nejvíce potřebovat uvidíš:-))),,ale líbíš se mi čim dál víc:-)

27.08.2007 11:46:00 | filip fanfan

Empatie, není jen slovo, u Tebe...

13.08.2007 11:35:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí