Říká se, že nejlepší antikoncepcí je acylpyrin...

Říká se, že nejlepší antikoncepcí je acylpyrin...

Anotace: aneb užijte si s pediatrií...

... mezi kolena.

Nevím, přeci jen bych si tím nebyl tak jist, kolena občas povolej a co pak chudák acylpyrin zmůže. Zkuste pediatrii! Necelé dva týdny u pediatrie mi stačily. Teda ne že bych neměl chuť, ale s tou koncepcí bych si to dneska sakra rozmyslel. Z rozmilých dítek se stala noční můra, která mi nedá spát do brzkých ranních hodin a budí mě v tak nekřesťanskou dobu, že mnohdy vážně pochybuji, jestli už je ráno, protože se ta noc přehnala doslova oka mžikem.

Roztomilý dětičky... Už jen když vidím toho špunta v kočárku, tak se mi vybaví ta šílená modrá kniha. A to byste dámy chtěly, abych s Váma měl dneska něco intimnějšího? S touhle zkušeností opravdu nevím, kolik latexových vrstev by mi teď stačilo. Co, latex? Ten se může proděravět! Ne, nejlépe skafandr z NASA! To by byl zážitek - sex s kosmonautem - většinou jsou to hezký namakaný chlapi (přes hledí přilby není vidět - to bych možná taky jednou budil dojem něčeho, co až tak nejsem :) ). Akorát nevím, jestli by to s tím skafandrem bylo dostatečně INtimní - možná bych měl zanechat dotaz na F.A.Q. inženýrům z NASA, "jak to dělaj kosmonauti" (neptal se na to už i Marek Eben? :) ). Jo pediatrie, ta umí dohnat ke zodpovědnosti. Otázkou ovšem zůstává, jestli ta zodpovědnost v tomto ohledu nevyprchá za týden a něco i s celou pediatrií...

Znám se!

No a pak že se není na co těšit... :)
Autor noise, 16.05.2005
Přečteno 1116x
Tipy 1
Poslední tipující: Lmystic
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí