Problematika dívčích WC

Problematika dívčích WC

Anotace: Stálá otázka a velký problém...

O tom, proč holky chodí ve skupinkách na záchod, už bylo asi řečeno hodně.
Nechápou to hlavně osoby opačného pohlaví a několik žen, co se jim tady to období
„záchoďáckých tlup“ nějakým zázračným způsobem vyhlo.

Sama musím říct, že já patřím k těm holkám, co na WC chodí strašně nerady samy. Když už se stane a spolužačka je tak líná jít se mnou, tak si na té chodbě, a pak na „čekačce“ připadám šíleně opuštěná. Nevím, čím je to dáno, jestli zvykem, geny nebo prostě jen závistí při pohledu na chichotající se hlouček holek, když si upravují vlasy a navzájem si stěžují na příšerný ksicht, nesednoucí oblečení a spodní prádlo, případně na vyloženě ženské potíže…

Otázka „Jdeme na zrcadlák?“ patří na náš gympl jako školník (tímto ho zdravím a díky za otevření bufetu po čtyřech měsících). Jakožto zaostalá budova města, o kterou její správce nemá zájem, totiž nemáme peníze ani na víc zrcadel. Ty jsou jen na jednom WC, a tím pádem je nejvíc frekventované.

Mimochodem taky oblíbená věta našich profesorů je, abychom si zrcadélka nosily samy, ale hned vzápětí dodají, že jestli se rozbije, tak budeme trestně stíhány rukou šerifa aneb našeho ředitele.

Ale zpátky k problému.
„Zrcadláky“ jsou přímo od naší třídy vzdálené přes celou budovu, ale stejně tam skoro každou přestávku chodíme. Respektive, já musím a spolusedící mě doprovází. Ono se totiž dá pokecat i při chůzi a při čekání, a pak přes kabinku.
A na té cestě zhodnotíte osazenstvo gymnázia a podíváte se na supl, jestli něco neodpadá.
V tom je celé kouzlo akce „záchod“…

Toto by mohla říct téměř každá slečna mého věku.
Ale my chodíme ve skupinkách ještě z jednoho důvodu.
A to je ten, že se nám bortí škola.
Šok že?
Ale neberte to jako, že nám při hodinách padají na hlavy cihly a podobně. Není to poznat, ale holky, co chodí na „zrcadla“ to vědí.
A zjistily jsme to zcela jednoduše.

Nejdřív se začaly zasekávat dveře jen u jedné kabinky, tuším, že to bylo někdy minulý rok.
Dveře jsme musely pořádně přibouchnout, aby šly vůbec zavřít, pak samozřejmě zamčít a všechny tyhle procedury. Jenže v opačném pořadí při vylízání to nešlo.
Totiž ty pořádně zavřené dveře nešly otevřít.
Naučily jsme se je vykopávat, jenže tím jsme asi zase jen způsobily další problém.
Totiž šlo to čím dál hůř vykopávat až se tam jedna holka zasekla úplně.
Tenkrát přišel pan školník a rozhodným hlasem pronesl památnou větu:
„Tak to ne, je to zkřivený v pantech, ona se celá škola tam nějak hýbe… No za pár dní to spravím…“

Spravil, začalo to zase normálně fungovat na klíč a ne na kopanec.
Ale pak někdy za pár měsíců jsme věděly, že radosti byly předčasné. Začalo se to sekat ještě víc a vykopnutí už ani někdy nepomáhalo.
Naštěstí už tenkrát končil školní rok, a tak jsme to už neřešily.

Jenže v září začalo vše nanovo a ještě hůř.
Většina holek na problémové WC zapomnělo a prvandy o tom neměly ani tucha.
Takže opět začalo zasekávání. A jak se nám hroutí ta škola, tak se začal sekat i druhý hajzlí… teda pardon, záchod, ze třech.

Do něj se musí opět kopat. Prvnímu záchodu už ani vykopávání nepomáhá.
Na ten už já osobně vůbec nechodím. Kopat totiž neumím, stejně jako nechodím na druhé sekací WC.
Podobně to dělá i většina holek, čeká na jeden jediný záchod, který pro změnu teď nejde zamčít.

Proč o tom vyprávím? Protože na těch záchodech jsem pochopila, že nás holky, to nějak spojuje.
Když se některá sekne, tak ji všechny přítomné vyprošťují. Nebo se navzájem hlídáme, když to nejde zamknout. Vzájemně voláme o pomoc a pomlouváme školníka, co s tím nic nedělá. Prostě organizace „pomáhejme si“…

Proto chodíme na záchody minimálně po dvojicích, aby ta druhá mohla dojít pro pomoc.
A tomu já říkám obětavost.
Kéž by to fungovalo všude jako na našich dívčích záchodech…
Přečteno 1149x
Tipy 6
Poslední tipující: Monika Lily Serena, Apocalypso, Sarai, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A já si myslela, že jsem jediná, která chodí na hajzlík šíleně nerada sama:D
Na základce to pro nás byla vždycky velká "akce", jak píšeš, ale teď na střední mě chození na wc děsně obtěžuje a neexistuje, abych tam se spolužačkami zašla jen tak na pokec nebo si upravit vlasy a vymačkat beďary. Škoda, no.

02.03.2008 13:31:00 | Grafomanická MIA

Šialene dobré. Tak týmto si si vyslúžila miesto medzi mojimi obľúbenými autormi.
To sa potom rucala aj naša základka,ne?;-)

13.01.2008 11:37:00 | Sarazin Faestred

Líbí se mi ta myšlenka... i když je to v trošku jinším prostředí... je to skvěle napsaný,... jen tak dál

02.10.2007 15:17:00 | TerA

:-)))

20.09.2007 08:23:00 | vandule

inmaxi, inmaxi.. Co si asi můžou kluci porovnávat? na chlubení toho moc nemaj:-P možná kdo má delší vedení;)

13.09.2007 18:27:00 | Katitek

Katitek: jak už napsala Zorik.. porovnáváme si.. ale jestli zrovna boty si už nepamatuju.. už jsme dlouho ze školy ;)

12.09.2007 18:19:00 | inmax

Kokosu, je mi to jasný... a u toho si porovnáváte boty..:D

12.09.2007 18:10:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

Stejně jako to máte vy holky. Vy drbete chlapy, my drbeme ženský, jak prosté..;) Záhada vyřešena..

12.09.2007 18:06:00 | Coco

No podle mě se kluci asi musí porovnávat, případně pomáhat, nebo nevím...:D Porovnávat samozřejmě boty..:D

12.09.2007 17:58:00 | Zasesevracímkpřezdívcezorik

Katka: Jak vždycky říkala naše učitelka, "protože nesmí zvedat těžké věci"..:-D

12.09.2007 17:47:00 | Lorellin

Původně jsem se chtěka zeptat tebe Zorik, ale jelikož tu vidím OPĚT inamxe, tak se zeptám jeho: Proč tedy chodí kluci na záchod ve skupinkách?:-D

12.09.2007 17:19:00 | Katitek

skvělé.. pobavilo :)

konečně už můžu umřít, když už vím, jak to s váma holkama na WC je :)

12.09.2007 17:14:00 | inmax

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí