Ráno

Ráno

Anotace: Který chytrák vymyslel vstávání ráno...

Kdyby záleželo na mně, den začíná polednem. Můžete mi říct, proč nějaký chytrák vymyslel, že vstávat se má ráno a chodit spát večer? Ten večer bych možná i překousnul, nebudu lhát, večer chodím velmi rád spát, mě však štvou spíše ty rána. Jeden krásný den, v době, kdy ještě nebylo vše úplně domyšleno, se někdo probudil ráno a řekl si: „To se mi to hezky vstává, v tuhle dobu se bude probouzet pokaždé!“ Už neřešil, jestli to vyhovuje i ostatním. Hlavně, že to vyhovovalo jemu. Podle mého názoru to byla největší chyba v dějinách lidstva. Ať byl jakékoliv národnosti, jeho národ by se za něj měl minimálně stydět.
Jestli máte také to “štěstí“ a musíte vstávat ráno, čemuž bych dost věřil, protože čím dál tím více lidí se hloupě drží pořekadla ranní ptáče dál doskáče, určitě víte, že rána nejsou pro nikoho příjemná. Kolikrát se nám povede vstát namísto pravé nohy levou a to je pak celý den naprosto zkažený. V poledne je to naprosto jedno, ale ráno? Ránem dokážete všechno pokazit už ráno.
Ráno je protivné samo o sobě. Skoro pořád je zima, často je mokrá tráva, kvůli které máme mokré naše nové boty, na nic samou ospalostí nevidíme, takže si kolikrát namažeme chleba úplně něčím jiným než chceme, nebo kolikrát si třeba zapomeneme nařídit budíka, díky kterému poté vůbec nic nestíháme? Ráno nemá moc kladů. Zato vstávání v poledne? No, řekněte, kdo by to nebral?
Když “ho“(promiňte, ale jeho pravé jméno se mi těžko vyslovuje) však opravdu někdo vymyslel, tak se musíme vehementně pokoušet o to, abychom ho jakkoliv přečůrali. Existuje plno fíglů, jak na to, ale nikdo zatím nepřišel na nějaký, který opravdu stoprocentně funguje. Někdo vstává dříve, okolo čtvrté hodiny a pokouší se ráno předběhnout, aby ho nezastihlo v jeho největší síle naschválů. Dobrá myšlenka, špatné provedení. Proč se ještě více krátit o to málo spánku, co nám zbývá do normálního rána? Tento fígl je nedomyšlený.
Někdo se zase pokouší chytře vůbec nejít spát. S pomocí všech možných povzbuzováků, včetně alkoholu a kafíček, si říká, že nějaký blbý spánek není vůbec potřeba. Jasně, myslet si můžeme ledacos, ale myslet si něco takového? Dovolte mi, abych se zasmál. Haha. Cítíte v mém smíchu určitý sarkasmus? Pokud ano, návštěva ušního není potřeba - slyšíte dobře. Nespát celou noc je hloupá hloupost, spánek je ta nejlepší věc. Říká se, že kolo je největší vynález, co kdy byl vymyšlen, na postel však rozhodně nemá, v tomhle půjdu klidně i do hádky. Naším cílem je spát co nejdéle, proto nespaním celé noci sice přečůráme ranní vstávání, ale s ospalostí se poté bojuje velmi těžko. Tato finta také není ta pravá.
Ne, ať přemýšlím jak chci, nenapadá mě, jak se tomu ránu vyhnout. Vstát jedině až v to krásné poledne. Díky pánovi, který vymyslel vstávání ráno, je poledne na vstávání pozdě, protože by byla už polovina dne za námi. To si nemůžeme dovolit.
Autor Kutcha, 19.09.2007
Přečteno 1257x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Nemůžu uvěřit, že k tomu nemáš ještě žádný komentář, je to úžasné:D

02.03.2008 13:22:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí