Zajíc obecný

Zajíc obecný

Anotace: Také Tě přepadá fantazie?

Zajíc obecný,
Představte si, že.., představil jsem si.., umím si živě představit...

S představami se setkáváme každý, a to každý den. Většina znás se potýká s představami takzvaně fantazijními.Představa fantazijní je představa nereálná, neskutečná. V lepším případě je to představení něčeho, co je pro nás příjemné, nebo by příjemné mohlo být. Tyto představy nám dávají nějaké to duševní obohacení, či povznešení. Představy fantazijní mají ovšem jednu neopomenutelnou schopnost a tou je schopnost přepadat. Vy sami jste už určitě né jednou byli znásilněni takovou to představou.

Den se začal rušněji,než jiné dny.Po přehodnocení šatníku vybírám vhodnou kombinaci na večerní schůzku v klidnějším klubu. Zamyšleně směřuji centrem města k cíli a chtíc se vrátit zpět zvedám hlavu a v tom okomžiku to zahlédnu a je to moc milé. Hnědé kožené boty,jistě velice pohodlé manchesterové kalhoty a na milém obličejíčku krásný bambulkovitý nosík.Ano, zajíček obecný. O kousek dále prohopskala veverka a vedle pobíhá pejsek s tupou fen. Sedící medvěd vypadá spokojeně, asi si nejspíš brousí zuby na veverku, která však už dávno odhopskala někam du rušnějšího podniku.Á,maravenečci! Se vší pílí. Prasátek je všude kolem spousta. Promenády koček, husiček, kobyl... Proletují holoubci, straky, vlaštovky. I kukačky se strakami kolem poletují. Také jepice je možno zahlédnout, ale bohužel jen velice krátce. U země si něco koulí hovnivál, na ně pozor chráněný druh!

S malým zpožděním usedám na pohodlnou židli v příjemném klubu se vkusně dolazenou hudbou. Jak jsi se dneska měla? Docela dobře, celý den jsem si poletovala. Jak jsi se dneska měl ty? Paní co chtěla sama odcestovat na Ukrajinu snad nemůže být normální a představ si, že jeden mladík chtěl svou dívku obdařenou blonďatou hřívou pozvat na líbánky do Turecka! Na chvíli se zaposlouchám do podrobného výkladu pracovních zážitků. Ano, opravdu je náročné pracovat... Samozřejmě nedopovím. A tak se monolog opět ubírá do nesnesitelných nížin, prokládán hlučným smíchem. Znamenitý úkaz.
Stejně zvučná jako rybka, žertuji si na svůj účet (rybí řečí ovšem).Zaskočena nečekanými hosty přestávám přemýšlet o odchodu. Mile mě překvapili. Jsou vtipní.
Hlavu mého společníka ozdobí velkýma ílíma ouškama, na zadečku nechli narůst ocásek a pod bambulkovitým nosíkem jsou krásné zajíčkovské fousky. Setkání se zajícem obecným mě docela pobavilo, i když až na sklonku večera, ale v nejlepším se přece odchází.

Myslím, že určitě nejsem sama, kdo má tu čest s říší zvířat
Autor Ebigail, 27.09.2007
Přečteno 1117x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí