Jak se žije bezdomovcům

Jak se žije bezdomovcům

Anotace: Nemaj to lehký chlapci

Rád bych se na této stránce zmínil o novém živočišném druhu, který se u nás v poslední době přemnožil. Je jím bezdomovec obecný, nebo-li Houmeless sappiens. Nejprve k nám pronikl z blízkého východu, po roce 1989 se však začal nekontrolovaně množit. Největší koncentrace je jich ve velkých městech. Stejně jako stěhovaví ptáci v zimě mizí z našich očí. Ne proto, že by snad odlétli na jih, ale protože se stahují do svých tunelů, podchodů, jeskyní a jiných zimních sídel. Pak je tu ještě jedno podobenství se zvířaty. Stejně jako šnek má každý správný bezdomovec svůj „příbytek“ vždy s sebou. Nejčastěji poslouží krabice od televize, nalezená někde na smetišti. Nejkomfortnější jsou krabice od televizí s největší úhlopříčkou, nejméně pohodlné jsou pak krabice od LCD televizí. Zřejmým důvodem jsou jejich parametry. Bezdomovci si nelámou hlavu ani s oblečením. Spokojí se i s takovými značkami jako jsou např. ABIBAS, MIKE, nebo PUNA, které dostanou od charity, a které s nimi postupem času takříkajíc roste. Ptáte se, čím se takový bezdomovec živí? Inu, co ulice dá. Většinou jsou však všežravci. Co konkrétně jedí se nedá s přesností určit, jelikož to většinou neví ani oni samotní. S pitím je to naopak. Tady jsou naše znalosti úplné. Od nejlevnějších krabicových vín až po okenu. Své teritorium si dobře hlídají a k ostatním svého druhu bývají nepřátelští. Jejich inteligence je zřejmě velmi vysoká, jelikož po pár pivech jsou schopni s vámi probírat vládní spiknutí, přistání UFO nebo dokonce ekonomickou situaci v Iráku po vstupu amerických vojsk. Závěrem bych na vás chtěl apelovat. Až se s někým z nich shledáte nesmějte se jim a neurážejte jejich kárku, na které vozí železný šrot do sběru. Konec konců, naše vlast by bez nich v očích zahraničních turistů neznamenala to, co znamená nyní. Nezbývá než popřát abyste nikdy neztratili pevnou půdu pod nohama a střechu nad hlavou.
Autor Eiffel, 22.10.2007
Přečteno 788x
Tipy 6
Poslední tipující: Luxxx, *Norlein*, Bláznivá Markéta, Breakthru
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Teda chlape klobouk dolu.

25.02.2008 22:02:00 | mexx

To je dost dobré a vtipné. Bavíš mě (a to umí jen málokdo). Jen tak dál...

29.12.2007 17:34:00 | Bláznivá Markéta

Úžasný fejeton...! Četla jsem ho jedním dechem a moc se mi líbí. Bezdomovci jsou něco otřesnýho. Stačí, abych se podívala z okna do parku a už vidím, jak se tam rozvalují, kříčí na sebe, nebo spí. No ale ten fejeton mě opravdu dostal... :)

30.10.2007 18:16:00 | Franceska.Darness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí