Kachničky útočí !!!

Kachničky útočí !!!

Anotace: Koupelnová tajemství...

Zdrcený výraz, unavený a šouravý krok, ospalé zívnutí ............obezřetný pohled Jamese Bonda na obě strany a rychle za sebou zavřít!
Poznáte kde jste? Neříká vám to něco? Právě jsem popsala cestu do koupelny.
Možná, že vám to tak nepřipadá, ale je to tak. Pomalu se blížíte ke koupelně, a rychle za sebou zavřete, aby vám tam někdo nevlez. A konečně klid! Za celý den trocha relaxu. Napustit si vanu, dát si sprchu, hrát si s obláčky pěny..........
Eh.........proč o tom mluvím? Chtěla bych totiž vytáhnout na světlo vaše skrytá tajemství.... No jen se přiznejte, co děláte v koupelně. A netvrďte mi, že tam jenom dvakrát za den spácháte hygienu.
Každý z nás má totiž nějaký ten skrytý koupelnový rituál, který před ostatními tutlá.
Lidi dělají v koupelně všelijaké věci.......
Jednou mi jeden známý vyprávěl, co dělal ve vaně jeho pětiletý bratříček. Hrál se svými žlutými kachničkami vodní bitvu. Dotyčný známý ho viděl jak se cachtá a dělá blbosti a nad dětskou fantazií jen zakroutil hlavou. Potom šel jeho bratříček spát a šel se vykoupat on. Zahlédl vojsko kachniček, díval se na ně, převracel je v rukách a házel do vody. Za chvíli vzal jednoho kachního generála a „trrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tttttttt ne sakra, koupil sem to! Pomozte mi někdo! mayday...Kachničky útočí! Kachna 4 kachně 5! Kachna 4 kachně 5! Zaútočte ze zálohy! Kachno 1 hlašte se! Kachno 1 slyšíte mě?! Ne kachna 1 to dostala! Stáhněte se! Stáhněte se! Doktora! Pošlete posily!“
No na tom, že si jako skoro dospělý hraje s kachničkami do vany, není nic až tak strašného. Někdy každého chytí bláznivá nálada a dělá blbosti, nebo se vrací do dětských let. Jenže ho při tom náhodou uviděla jeho matka........Samozřejmě, že si z něj od té doby dělá celá rodina, od prarodičů po nevlastní sestru dědovýho bratrance z otcovy strany, srandu. Což je pro něj ta největší potupa. Ale já říkám na co to skrývat?! S pravdou ven! Někdo si ve vaně hraje na sportovního komentátora, někdo si hraje s parníkem, někdo si hraje s partnerem, někdo si hraje bez partnera, někdo ve vaně jenom spí, někdo se ve vaně topí, ale většina lidí ve vaně zpívá. Podle neexistující firmy Sprching s.r.o. se prokázalo, že více než 75% lidí ve věku od 1 roku do 150 let v koupelně zpívá, a to jak u koupaní, tak třeba u čištění zubů, nebo nanášení pleťové masky proti akné. I já patřím do skupiny těchto zpěváků, kterým padají kachličky na hlavu od věčného mlácení sousedů do zdi, kteří to vřeštění už nemůžou poslouchat. Nejraději mám písničky, na které se dá dobře tancovat. Při poslechu punku byste ohodili celou koupelnu mokrými vlasy. Ze všeho nejvíc jsem si oblíbila jednu písničku, kterou samozřejmě zpívám koupelnovým jazykem – což je ČekIngliš – Yú nou? Takže zpívám....... *Yú and mí vér méééén túúú bíí, vókink fríí in hármonýýý, van fájn dej vý fláj evej, dont yú nou dad roum vasnt bild in a dej, hej hej hej!!!* A už jedu! Místo mikrofonu sprcha, křečovité taneční kreace, skákání házení pěny, šoup dva tři, tlesk dva tři, kos yú and mííí, vókink fríí in harmonýý, sólo na trumpetu, otočka, výskok, svíjení u mikrofonu, discotékové kroky 80.let, hej hej, hej! A doprava, a doleva, yú and mííí! A otočka u umyvadla! van fájn dej ví gona ran evej, ví gona ran evej! A ještě jednou! Yú and míííí vér mén túúú bííí.......a pak se mezi dveřmi zjeví někdo z rodiny Yú and mííííí í í í íá áá á ahm ehm ehm .....
No raději toho nechám. Ale vy zpívejte, hrajte si a komentujte, dělejte blbosti a nestyďte se za to, je to úplně normální............ehm ehm Yú and mííí
Autor Smeraldina, 23.10.2007
Přečteno 484x
Tipy 4
Poslední tipující: el viento
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

u nás v koupelně se nezpívá, protože máme hudebně nadaného pejska, který se vždycky přidá... posléze se přidají sousedi - no hanba povídat... :-))

03.09.2008 07:23:00 | el viento

Neuvěřitelně pravdivý!:-))) Tady se ukazuje, jak málo stačí člověku ke štěstí...mimochodem můj oblíbenej koupelsong je "vííí ááár d čéémpjoooons maj frééénd":-))

21.11.2007 22:13:00 | wind4ever

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí