Jak udělat díru do světa

Jak udělat díru do světa

Anotace: Trošku starší dílečko, ale přesto se s vámi o něj ráda podělím...

Díru do světa může dokázat udělat každý. Stačí mít trošičku kuráže a nebát se promluvit. Tak například naši politici: jim stačí kolikrát říci úplnou pitomost, kterou publikují jako svůj názor nebo udělat nějakou grimasu a rázem si ho vezmou na paškál komici a moderátoři zábavných pořadů. Po odvysílání lze téměř na 100% říci, že se druhý den toto objeví na titulní stránce některého z našich bulvárních plátků.

Anebo televize? Určitě si všichni vybavíte reklamu na Vodafone. Jako hlavní postava v ní účinkoval pan Čtvrtníček – herec nám, mladší generaci, do spuštění první této reklamy téměř neznámý. A rázem se jeho jméno skloňuje ve všech možných pádech. Někteří lidé se stanou populárními tak rychle, že si to ani nestačí uvědomit. To se například stalo finalistům soutěže Česko hledá Superstar. O některých osobách z prvního ročníku soutěže vůbec není slyšet, ale co není, může být a možná budeme ještě příjemně překvapeni.

V podstatě je lehké udělat díru do světa, ale jen vědět, jak na to!
Autor Broučinka777, 14.12.2007
Přečteno 633x
Tipy 3
Poslední tipující: Norlein
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mně se líbila ta reklama na žvýkačky... Takové to domácí žvíkání... naprosto superní reklama...

22.12.2007 14:38:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí