Ženy kouzelnice

Ženy kouzelnice

Anotace: ...to, co muži nesvedou...

Ženy kouzelnice

Nechci nikterak podceňovat muže ani si v jejich řadách dělat nepřátele, ale jsou zkrátka některé věci, které muži nesvedou. Jsou to jednoduše taková naše kouzla, nebo chcete-li spíše triky.
Kupříkladu na WC. Když si odběhne muž, vrátí se za tři minuty s mokrýma rukama (v případě, že si je umyje). Žádná jiná změna, kromě rozepnutého poklopce, na něm pravděpodobně patrná nebude. Ale žena se vrátí za minuty čtyři, má dokonalý účes, upravenou halenku a nejspíš i zcela nový makeup, a navíc, suché ruce.
To je však jen jeden z malých triků. Co třeba, když muž otevře lednici, nic tam není, jako vždy. Žena z toho nic však za moment vykouzlí slavnostní večeři. Nebo když otec již půl druhé hodiny uspává rozzuřeného potomka, přijde maminka a jako mávnutím kouzelného proutku, dítko zavírá očka. A co muži, kteří ustavičně hledají své brýle? Kdo jim jen den co den podává z nočního stolku? A jak je možné, že se ty špinavé ponožky na židli přes noc změnily v čisté? A jak to,že když ten věčně nabručený pošťák předával dopis, tak se usmíval? Kam zmizelo špinavé nádobí, když jsem si dal po obědě dvacet? Kam mi zmizela peněženka? A.... kam jsi mi zmizela?!
Autor Bláznivá Markéta, 28.12.2007
Přečteno 842x
Tipy 3
Poslední tipující: Alea - kometa kdovíco přinese, Ceraa
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je přesné. Bráška k těmto tématům zpravidla podotýká, že "ženská vydrží daleko víc než člověk" :-)
Ale co, muži mají jiné přednosti - otevírají nám dveře, zvláště máme-li plné ruce, hřejou, když je zima a tak.

18.01.2008 12:56:00 | Alea - kometa kdovíco přinese

A nejsem já náhodou chlap ... ?:D ne, fakt nemám žádné účinné ženské zbraně ... :) Ten fejeton má cosi do sebe;)

14.01.2008 19:00:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí