Poslední...

Poslední...

Anotace: Druhý fejeton z trochu opačného konce.

Přemýšlel jste někdo už o tom, že v životě se občas stávají věci nové, dosud neuskutečněné a námi nepoznané? Neříkejte mi, že ne, nevěřím vám. I když se tvrdí, že nic není poslední, že vždycky po každé události následuje něco dalšího, není to zas až tak úplně pravda.
Ale teď k věci. Co může být v životě poslední? První, co mě teď napadlo, je poslední pomazání, ale to by se hodilo spíše až nakonec. Ovšem tady nastává paradox. Co může být poslední na začátku? Co když právě ten začátek? Zdá se to podivné, ale uveďme si příklad. Zažili jste den, kdy jste poprvé vkročili do školní budovy, abyste nastoupili do první třídy? Pokud ano, stal se tento okamžik první také tím posledním. Už nikdy stejnou situaci nezažijete, jedině pouze v případě, že hned první třídu musíte opakovat kvůli špatnému prospěchu. No a pokud ne, váš věk ještě nepřekročil šest let a nebo, kdyby náhodou převýšil a nemáte to lékařsky opodstatněné, provinili byste se proti povinné školní docházce. A málokdo se chce stát zločincem už v šesti letech.
A nesmím zapomenout ani na poslední den roku, Silvestr, kdy se svět raduje a noční obloha se rozzáří mnoha miliony barvami. Pestré barvy v ponurém šedém světě osvětlí naše touhy a veselí svým překrásným světlem. Petardy a rachejtle se rozprsknou do nejrůznějších obrazců a útvarů a svět je hned krásnější. Avšak někdy se může stát, že poslední den roku se může změnit i v poslední den náš, a to, pokud přeženeme pití alkoholických nápojů. Čímž se tento svátek umí pěkně přebarvit a Nový rok strávíme na záchodě nebo s kbelíkem v posteli. Ale nezapomeňte, až budete sedět v předklonu u záchodového prkénka, vzpomeňte si na přísloví „Jak na Nový rok, tak po celý rok.“.
Věřte nebo ne, poslední věci existují. Nejen, že nám pan Život zamíchal do lektvaru bytí věci a události první, jedinečné, tak jako další přísadu zvolil skutečnosti poslední, jenž patří mezi nedílné součásti světa.
A až vám bude tak špatně, že se nedokážete kontrolovat, zamyslete se, jestli to je první nebo poslední opice na této planetě.
Autor Andrea-Danielle, 30.12.2007
Přečteno 676x
Tipy 1
Poslední tipující: Mademoiselle S.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak, každej okamžik v životě je třeba užívat, protože se už nikdys nevrátí...

12.12.2008 22:33:00 | Mademoiselle S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí